Oscar - Obstacole feat. Keed (Versuri)

Versuri

Oscar - Obstacole feat. Keed (Versuri)
Oscar - Obstacole feat. Keed (Videoclip Oficial)

Refren (Keed):
Viata, nu-i facuta sa fie usoara,
Ma ridica, ma coboara
Si ma intareste ce nu ma omoara.

Viata, nu-i facuta sa fie usoara,
Te ridica, te coboara
Si te intareste ce nu te omoara.

Strofa 1 (Oscar):
Am vazut animale cu chip de oameni,
Cu valorile morale indesate in buzunare
Vorbim despre iubire dar cu gandul la arme.
Zi-mi ce drum sa iau doamne,
Cand am un inger pe umar
Si-un diavol pe celalalt,
Fiecare vrea sa-mi zica ce trebuie sa fac
Diavolul imi zice sa fac totul pentru mine
Si sa ucid cu rautate tot ce nu-mi convine
Sa distrug concurenta, ce e nesigur
Sa incerc sa conduc lumea singur,
Ingerul imi spune sa ma uit in jurul meu
Si sa ajut omul intr-un moment greu,
Sa dau tot ce am la infinit,
Sa nu fac chip cioplit oricarui necioplit
O sa-i pun pe amandoi pe umaru stang,
Si pe umarul drept tot ce vreau pe pamant.

Refren (Keed):
Viata, nu-i facuta sa fie usoara,
Ma ridica, ma coboara
Si ma intareste ce nu ma omoara.

Viata, nu-i facuta sa fie usoara,
Te ridica, te coboara
Si te intareste ce nu te omoara.

Strofa 2 (Keed):
Dar cum ar fi sa fie totul usor?
Iti zic eu, nesatisfacator.
Fara scop nu exista viata,
Si lipsa de griji cam naste ignoranta.

Strofa 3 (Oscar):
Tocmai d-aia eu continui sa ma lupt,
Fara arme si cu dragoste ca scut,
Cand te satisface doar puterea
Dragostea dispare si ramane doar durerea.

Strofa 4 (Keed & Oscar):
Obstacole in muzica,
Obstacole in scoala
Viata-i un obstacol
Asa ca dai sa sara.
Indoiala multa, ispita, frica
Nimeni nu te poate opri,
Decat omul din oglinda.
Vorbele tre' sa devina fapte,
Ca visele sa devina realitate
N-ai cum sa primesti,
Daca nu iubesti,
Fi ceea ce esti,
Si o sa reusesti.

Trimiteți un comentariu