NELI - Tuna feat. TRANDA (Versuri)

Versuri

NELI - Tuna feat. TRANDA (Versuri)
NELI - Tuna feat. TRANDA (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Neli):
La început am învăţat să înnumăr
După, am început să nu mă înnumăr printre ei.
Nu stau acum să enumăr
Du-mă, departe de toţi şi te rog
Nu mă, lăsa singur, mai stai o lună,
Mai stai un soare, mai dau o dumă.
O săptămână, planete, lună,
Împreună, o viaţă bună.
Tună, grijile se adună,
Atunci când te-mparţi o să rămâi fără sumă.
Sună-mă, la miezul nopţii.
Iubeşte-mă, ascunde-ţi colţii.
Bună, te-am ajuns din urmă,
Ţi-am călcat destul pe urme, acum e urmă.
Doar e partea vieţii care mă îndrumă,
De data asta navigăm fără cârmă.
Se vinde mult, dar nu pe cârmă.
Ciobane, vezi să nu devii oaia din turmă.
Eu ştiu, că tu mă iei în glumă,
Te dai mare şi te iau valuri cu spumă.
Ştiu mă, aprobă toţi, dar n-o să-ţi spună
Că le e frică de o fiinţă nebună,
Şi uite aşa portocaliul o s-apună.
Sincer 2 acum e gata, îţi place cum sună?

Refren:
Fac asta de-o viaţă,
Am viitoru-n faţă,
Am haterii pe viaţă,
N-o să mor niciodată.

Fac asta de-o viaţă,
Am viitoru-n faţă,
Am haterii pe viaţă,
N-o să mor niciodată.

Strofa 2 (Tranda):
Aveam 12 ani, ascultam muzică şi desenam,
Sincer să fiu nu ştiam ce dr*cu înseamnă, dar ştiu că iubeam
Faptul c-ai mei susţineau ce făceam,
Nu mi-au dat voie să am frica, de oameni cu bani
Care-mi predică fericirea,
Că ăia cel mai probabil n-o au.
Ceau, acum vreau să ştii
Care-i motivul, de ce pot zâmbi.
Dragostea mereu mă v-a-ntineri,
Ura mereu te va-mbătrâni.
Yeah, e simplu procesul.
Cu sacii-n căruţă, încă-mi pasă de restul.
Nu-mi pasă de cei care nu văd progresul,
Sincer semnat, tot universul.

Refren:
Fac asta de-o viaţă,
Am viitoru-n faţă,
Am haterii pe viaţă,
N-o să mor niciodată.

Fac asta de-o viaţă,
Am viitoru-n faţă,
Am haterii pe viaţă,
N-o să mor niciodată.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro