NELI - PREZENT (Versuri)

Versuri

NELI - PREZENT (Versuri)
NELI - PREZENT (INTRO) - (SINCER 2)

Intro:
.."Sincer , sincer ,sincer"
"2 , 2 ,2 .."
"Cine esti tu?"
"Cine sunt ei?"
"Ce este muzica?"
"Cine este Dumnezeu?"
"Ce e viata?"
"Ce e moartea?"
"Cine esti tu?"
"Ce-ti doresti?
"Ce-ti doresti?
"Ce-ti doresti?
Spune-mi ce-ti doresti!

Strofa 1:
Trag gluga de pe cap ,
Trag de mine sa ies,
Trag de tine sa fiu bine ,
Trag de buze sa zambesc ,
Visez la omenie , vorbe mari si fapte;
La vorbe calde , energie , spiritualitate,
E 2016 ,
Si , si ,si, si
Rapperii inca se cearta, si-si dau diss-uri slabe
Cei pe care-i ascultam , acum sunt niste gloape
Visele-s departe,
Oamenii-s aproape,
Morti!
Nimeni nu gandeste,
Toti se ranesc din iubire,
Se-amagesc prin amintire,
Se urasc pe revenire,
E doar toxic in gandire,
Pacalesc prin amagire,
Sunteti hoti!
Poti sa dispari intr-o secunda si sa nu te mai intorci vreodata,
Ai mai pierdut o runda,
Bine-ai venit in jungla,
Aici nu ne jucam
"Meritam mai mult"
E putin spus ,
N-o sa ne-ajunga!
Jur ca: In jurul meu n-o sa mai fie tot ceea ce ne distruge ,
Asa ca e destul , AJUNGE!
Unde o s-ajungem?
Cat sa ne mai plangem?
Am venit aici doar asa ,
Ca sa ne ducem.
DULCE DUMNEZEULE , eu nu sunt duce ,
As trage de el sa-nceapa sa ne educe,
Sufletul meu are-acest corp ,
Si povara n-o mai duce,
Isi doreste sa se culce,
Cine il conduce?
Sunt prea duri cei ce ,
Evita cosmarul in vis,
In timp ce altii incearca sa fie
"Cosmaru'-nvins",
Sufera ca au de scris,
Iar dupa ce termina habar n-au ce au descris.
Imi pare rau daca te-asteptai sa nu-ti vorbesc,
Insa eu nu pot sa tac , si sa uit ce iubesc.
Stiu ce spui ,
Mi-as dori sa-ti demonstrez ca eu , nu am nimic de demonstrat NIMANUI!

Strofa 2:
Timpu' a trecut , si totu' e atat de rece,
Oamenii din juru' meu viseaza la petreceri,
In orasu' meu e fum si ne ferim sa nu ne lege,
Inca suntem pacaliti cand mergem la alegeri.
La televizor se dau aceleasi lucruri,
Baietii sunt pe strada si fumeaza aceeasi muguri,
Copiii sunt pe strada , cauta aceeasi muguri,
Iar fetele-s peste tot , stim si noi cateva cluburi.
Suntem hiene toti,
Si tre' sa recunosti,
Parintii sunt la munca,
Si sunt mereu nervosi,
Ca ei nu au ce vor,
Si vor sa-ti dea ce vrei,
Dar tu te spargi si din banii lor si din ai mei.
Care-i smecheria? - Terminati cu galagia!; ca va prinde saracia si va schimbati meseria.
"Ai grija ce faci cu viata ta , ca tu urmezi"
Asa-mi spuneau oameni dragi cand ma prindeau ca fumez.

Refren:
Si de-atunci s-au schimbat multe ,
Aud vrute si nevrute.
Oamenii-s nebuni pe bune
Ce-oi cauta eu pe lume?
Mi-as dori sa schimb mai multe,
Da' oamenii nu vor s-ajute,
Fiindca sunt nebuni pe bune,
Ce-or cauta ei pe lume?

Ce-oi cauta, ce-oi cauta
Ce-oi cauta, ce-oi cauta eu pe lume?
Ce-or cauta, ce-or cauta, ce-or cauta ei pe lume?

Si de-atunci s-au schimbat multe,
Aud vrute si nevrute
Oamenii-s nebuni pe bune
Ce-oi cauta eu pe lume?
Mi-as dori sa schimb mai multe
Da' oamenii nu vor s-ajute
Fiindca sunt nebuni pe bune
Ce-oi cauta eu pe lume?
Ce-oi cauta eu pe lume?

Strofa 3:
1 9 9 4 - ma nasc incet ,
Trece putin timp,
Invat sa merg
1 9 9 7 - incep sa cred ca eu sunt cel ce o sa schimbe lumea de la primul cantecel,
Cresc , apar fel si fel de oameni
Apare scoala , apar fetitele ,
Se simt si banii
Frezat , mi-o iau in freza
Si merg sa ma plang la mami
N-aveam la cine-altcineva , pe-atunci disparea tati
N-am timp
De nimic ,
Vine liceu'
Incep sa fumez si sa simt ca ating ceru
in 2013 , incep sa inteleg misteru' ,
pe cine s-aleg , Dumnezeu sau Luciferu'?
Inteleg ca viata-i grea
Doar din cauza mea
Si ma triplez ca intr-o zi s-ar putea termina
In 2014 imi iau diploma , dau bacu',
Astept rezultatu' ,
SI-NCEP SA SCHIMB HIP-HOP-UL
CHECK, CHECK, CICA FAC RAP
CICA-I NASPA
DA' MUZICA ASTA PENTRU MINE-I TOTU'
STII CA MI-AS DA,
SUFLETU' SI VIATA,
CHIAR DACA MAI PIERD SPERANTA,
EU SUNT CEL MAI BUN , SCUZATI-MI AROGANTA.

Refren:
Si de-atunci s-au schimbat multe ,
Aud vrute si nevrute.
Oamenii-s nebuni pe bune
Ce-oi cauta eu pe lume?
Mi-as dori sa schimb mai multe,
Da' oamenii nu vor s-ajute,
Fiindca sunt nebuni pe bune,
Ce-or cauta ei pe lume?

Ce-oi cauta, ce-oi cauta
Ce-oi cauta, ce-oi cauta eu pe lume?
Ce-or cauta, ce-or cauta, ce-or cauta ei pe lume?

Outro:
"Si cand te vedeam venind,
Eu deveneam venin,
Si deveneam mai trist,
Apoi plecai , si iar eram artist
Si ieri eram atins,
Si azi cre' ca ti-am zis
'E din adins'
Am invatat cum sa dau diss,
Asa le-am scris
Nu am ratat,
N-am dat miss,
N-am stat sa-mi caut vre-o miss,
Nu sunt mister, sunt un mister,
Sunt un vis,
Sa stii ca mi s-a mai spus ca sunt respins,
Stii bine ca nu le-am permis,
Si nici nu vreau sa le conduc,
Eu n-am permis.
Nu sunt un print, sunt din Egipt,
Eu sunt un sfinx.
Eu nu am fite sa ma rog.
Nu sunteti sfinti!
Adevaru' tau te face sa te minti."

Trimiteți un comentariu