NELI - FARA TINE (Versuri)

Versuri

NELI - FARA TINE (Versuri)
NELI - FARA TINE (Piesa Oficiala)

Inca tin minte ce-ti doreai
Si pe unde mergeai
Zi-mi ce vedeai dupa cine umblai
Sigur eram eu unde erai
Eu am crezut o viata intreaga
C-o sa stau langa tine
Am crezut ca nimeni n-o sa ma inteleaga mai bine
Am crezut c-o sa fim in sufletu meu mereu
Dar atunci cand ai plecat mi-am dat seama ca e greu

Fara tine ma gandesc daca vreau sa visez
Daca mai pot sa traiesc
Si tre sa stau sa-mi urmez
Cea ce vine din inauntru
Dar imi faci tot mai rau
Ca vocea mea interioara
Are glasul tau
Si nu inteleg ce-ti doresti de la mine
Eu am vrut sa fie totul doar bine
Tu ai vrut mult mai mult
Iar acum cand am mai mult ca tine unde ai ajuns...
Unde ai ajuns, unde ai ajuns?

Dar n-o sa inteleg daca tu vrei sa pleci daca eu am plecat
Si n-o sa intelegi te vei gandi ca nu s-a terminat
Zi dupa zi dupa soare si nori
Dupa luna si stele dar nu suntem noi
Voi oameni fetele oare o sa intelegi cum e
Impreuna eram infinitul
Asta nu inseamna c-o sa fi tu chakra de neinlocuit
In inima mea chiar ai locuit
Soarele si luna inceputu si sfarsitul
Dar acum trebe sa stii cum
Ma simt cand este altcineva in locul tau
Stiu ca-ti pare rau

Fara mine te gandesti daca vrei sa traiesti
Daca mai poti sa visezi
Si trebe sa stai sa-ti urmezi
Cea ce vine din inauntru
Dar iti este tot mai greu
Ca vocea ta interioara are glasul meu
Si nu inteleg ce-ti doresti de la tine
Eu am vrut sa fie totul doar bine
Tu ai vrut mult mai mult
Iar acum cand am mai mult ca tine unde ai ajuns...

Trimiteți un comentariu