NELI - Dupa ce o sa treaca timpul feat. ORIGINAL GRAS (Versuri)

Versuri

NELI - Dupa ce o sa treaca timpul feat. ORIGINAL GRAS (Versuri)
NELI - Dupa ce o sa treaca timpul feat. ORIGINAL GRAS (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (NELI):
Sa fie greu e usor, sa fie usor este greu
Am spus-o si mai demult, o spun acuma mereu
Inca mai bag cate un G, inca sunt la apogeu
In suflet nu sunt doar eu, mai e si ea, aoleu..
Astia nu vor sa ma schimb, d-ar fi frumos sa ma chinui
Sa stii ca trebuie sa plec, de data asta sunt primul
N-am sa mai stau sa ma cert, acum cand timpul s-a dus
Daca cui pe cui se scoate, m-ai bag unul pe ascuns
Timpu' trece eu ma schimb, stau in casa si ma plimb
In capul meu fac pasi rapizi, tu m-alergi si nu ma prinzi
Sunt dependent de adevar, de-asta mereu ma consum
Si totusi nu stiu de ce dar inca vreau sa te aud
Mi-e frica sa nu ma pierd, nu-mi pasa daca m-astepti
Nici nu am unde sa plec, asa ca te rog sa pleci
Chiar daca nu asta vreau, asa e bine acum
Dupa ce-o sa treaca timpul, o sa intelegi ce spun

Refren (NELI):
Nu ma vindeca o vorba buna spusa din minciuna
Oricat as imbatrani, am sufletul la fel de tanar
Degeaba vrei sa-mi faci rau, tot va fi bine la urma
Asa ca n-am nici o problema, nu am de ce sa ma supar
Te-astept dupa dupa.. ce-o sa treaca timpul timpul..
Ai grija sa fii tu fii tu.. stii tu, stiu ca nu e simplu'
Dar eu o sa te astept dupa ce o sa treaca timpu'

Strofa 2 (ORIGINAL GRAS):
O sa trec mai departe sau o sa ma-ntorc la tine
Lipsa ta imi face rau dar timpul n-asteapta pe nimeni
Oricat l-as incetini, nu stiu daca o sa-mi fie bine
Sa stau si sa te astept nu cred ca are cum s-o schimbe
Sunt eu si luna, noaptea incep sa se plimbe
Ganduri despre ce traiesc acum, ce-mi planuiau sa vina
Si-n oglinda nu-s doar eu, esti tu si un sentiment de vina
Ma deprima pe deplin, devin vinovat in sine
Am zis ca aflu, ca rabdarea-mi da raspunsul
Ca timpul trece in continuu, eu i-am prins parcursul
Sensul e scump, suflul face pulsul sa opreasca totul
Eu tu iubirea scopul.. am fix opusul

Refren (NELI):
Nu ma vindeca o vorba buna spusa din minciuna
Oricat as imbatrani, am sufletul la fel de tanar
Degeaba vrei sa-mi faci rau, tot va fi bine la urma
Asa ca n-am nici o problema, nu am de ce sa ma supar
Te-astept dupa dupa.. ce-o sa treaca timpu' timpu'..
Ai grija sa fii tu fii tu.. stii tu, stiu ca nu e simplu'
Dar eu o sa te astept dupa ce o sa treaca timpu'…

Trimiteți un comentariu