Maxim - Adu-ti aminte (Versuri)

Versuri

Maxim - Adu-ti aminte (Versuri)
Maxim - Adu-ti aminte (Videoclip Oficial)

Am crezut ca m-am vindecat,
Dar cu iluzii mereu m-am imbatat
In inima, dar eu cautam ceva,
Lasa sa-mi umplu golul cu dorinta mea

Un lac plin de venin,
Paduri pline de spin,
Doar umbre nu lumini, dar toate trec si vin

Fac ce simt acum ca anii trec
Sunt copil si multi nu ma inteleg
Nu ma judecati n-o sa ma schimb
Adu-ti aminte cum era cand nicio grija nu aveai

Am tot cazut dar m-am ridicat
Prieteni am dar multi m-au uitat
Mi-e dor de ce am fost si ce puteam sa fim
Dar toate astea o simtim doar cand iubim

Un lac plin de venin
Paduri pline de spin
Doar umbre nu lumini, dar toate trec si vin

Fac ce simt acum ca anii trec
Sunt copil si multi nu ma inteleg
Nu ma judecati n-o sa ma schimb
Adu-ti aminte cum era cand nicio grija nu aveai

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro