Irina Rimes - Da' Ce Tu (Versuri)

Versuri

Irina Rimes - Da' Ce Tu (Versuri)
Irina Rimes - Da Ce Tu (ScreeN Remix)
Irina Rimes - Da Ce Tu (ChrisDayMan Remix)
Irina Rimes - Da Ce Tu (Videoclip Oficial)
Irina Rimes - Da' Ce Tu (Video Teaser)

Da ce tu suferi dupa mine.

Nu, nu, nu sunt asa cum arat.
Sunt dependenta de momentul ala cand te vad.
Si controlez sa nu scap niciun sentiment.
Arat de fier, dar, de fapt, curg in mod latent.

C-ai devenit vital ca un aliment.
Si mi-ai intrat in structura ca un component.
Esti drogul meu cel mai eficient.
Pacat ca eu sunt dependenta, tu independent.

Da’ ce, tu suferi dupa mine.
Da’ ce, tu te gandesti macar un pic la mine.
Si iti faci filme sa te simti mai bine.
Ca nu adorm fara sa ma gandesc la tine.

Da’ ce, tu suferi dupa mine.
Si cand ma vezi ai doza aia de rusine.
Da’ ce, tu te gandesti mai repede sa vina maine.
Poate o vad si voi fi mult, mult, mult mai bine.

Da’ ce, tu suferi dupa mine.

Da ce tu suferi dupa mine.
Ca nici nu stii ca toate visele mele-s despre tine.
Si nu-mi convine, intr-un fel, sa ma gandesc la tine.
Ca parca uit ca doare si tot asa se face maine.

Imi imaginez ca ti le zic in fata cand ma apropii.
De tine si iti ating fruntea si ochii.
Si te simt ca-mi curgi prin vene.
Esti visul de care ma tin, esti visul care ma tine.
Esti visul de care ma tin.

Ca tu nu suferi dupa mine.
Nu te gandesti macar un pic la mine.
Nu iti faci filme sa te simti mai bine.
Ca tu adormi fara sa te gandesti la mine.

Da’ ce, tu suferi dupa mine.
Si cand ma vezi ai doza aia de rusine.
Da’ ce, tu te gandesti mai repede sa vina maine.
Poate o vad si voi fi mult, mult, mult mai bine.

Da’ ce, tu suferi dupa mine.
Da’ ce, tu suferi dupa mine.
Da’ ce, tu suferi dupa mine.

Ca tu nu suferi dupa mine.
Stiu ca nu suferi dupa mine.
Da’ ce, tu suferi dupa mine.

Ca tu nu suferi dupa mine.
Tu nu suferi dupa mine.
Da’ tu nu suferi dupa mine.

Da’ tu nu suferi dupa mine.
Ca tu nu suferi, nu te doare.
La tine-n casa e cald si-n geamul tau e soare.

Trimiteți un comentariu