DMC - Nu iubim la fel (feat. Kristina) - (Versuri)

Versuri

DMC - Nu iubim la fel (feat. Kristina) - (Versuri)
DMC - Nu iubim la fel (feat. Kristina) - (Single Oficial)

Refren:
Noi nu, nu iubim la fel
Inima imi spune aşa,
Decat cu un suflet rece, mai bine cu altcineva
Noi nu iubim la fel,
Imi tot spune inima
Decat sa avem regrete, mai bine cu altcineva.

Strofa 1 (DMC):
Dragostea e un joc, tu poti sa risti sa pierzi tot
Sunt inconjurat de suferinta, simt cum ma sufoc
Si cand nu mai puteam, tot te voiam pe veci a mea
Credeam ca stiu cine esti, dar nu a fost deloc asa
M-am lasat purtat de valul dragostei, ca mai apoi
Sa aflu ca din noi doi, tot ce-a ramas e doar razboi
Stii si tu ca e in zadar,
Daca incercam sa reparam ce nu va merge iar
Sunt constient de amalgam
Te urasc, te iubesc, te urasc, te iubesc e in zadar
Ca nici destinul, nu ne-a vrut impreuna
Si viata joaca cartile cum el miroase a furtuna
Te.. amph.. m-ai nimerit odata in sufletul meu
Singurul antidot pentru rana, e zambetul tau
Singurul motiv de fel, cine is? Doar ochii tai.
Acum inspira durere, ca tu n-ai vrut sa fim noi
Zic ca trec peste tot, zic ca sunt puternic ca pot
Ca poate asta-i destinul, ca poate o sa te intorci
Poate, ca acum doare, ca-s calcat in picioare
De tot ce-am iubit in viata, şi ma facea mai tare.

Refren:
Noi nu, nu iubim la fel
Inima imi spune aşa,
Decat cu un suflet rece, mai bine cu altcineva
Noi nu iubim la fel,
Imi tot spune inima
Decat sa avem regrete, mai bine cu altcineva.

Nu iubim, nu iubim la fel...
Nu iubim, nu iubim la fel...
Nu iubim, nu iubim la fel...
Nu iubim, nu iubim la fel...


Strofa 2 (DMC):
Stii? Ca poate inima simtea
Ca ceva nu e okey si te gandesti la altcineva
Dar acum inteleg semnele pe care le dai
Si timpul neacordat, si zambetul ce il ai.
Am vrut sa cred.. ca ce e intre noi, e pe bune
Ca va fi de durata, ca vei purta al meu nume
Nu a fost asa! Tu voiai altceva!
Tu ma vrei altcineva, dar eu nu ma pot schimba!
Eu nu pricep cum din iubire e ura,
Cum nu pricep cate tampenii, mai poti scoate pe gura
Si nu inteleg ce bariera, poate fi intre noi
Ce ziduri trebuie sa dobor, sa fim iar amandoi
Dar fiecare om, isi are rolul in viata sa
Rolul tau in viata mea, a fost de a-mi face viata grea
Tu veneai trecator, eu te vedeam curata
Eu te voiam aproape, tu ma tineai la distanta.
Zic ca trec peste tot, zic ca-s puternic, ca pot
Ca poate asta-i destinul, ca poate o sa te intorci
Poate, ca acum pare, ca-s calcat in picioare
De tot ce-am iubit in viata, si ma facea mai tare.

Strofa 3 (Kristina):
N-am de ce să stau în doi
Că sunt doar lacrimi, sunt doar lacrimi între noi
Ai pierdut dragostea mea,
Rătăcit printre foi, ai ars ceva, cândva.

Refren:
Noi nu, nu iubim la fel
Inima imi spune asa,
Decat cu un suflet rece, mai bine cu altcineva
Noi nu iubim la fel,
Imi tot spune inima
Decat sa avem regrete, mai bine cu altcineva.

Nu iubim, nu iubim la fel...
Nu iubim, nu iubim la fel...
Nu iubim, nu iubim la fel...
Nu iubim, nu iubim la fel...

Trimiteți un comentariu