ALAN - Asculta (Versuri) - (feat. Zhao)

Versuri

ALAN - Asculta (Versuri) - (feat. Zhao)
ALAN - Asculta (Piesa Oficiala) - (feat. Zhao)

Refren:
Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Strofa 1:
Acum taci!
E momentul sa vorbesc eu
Am de spus atatea
Plus ca n-aud nimic nou
Lacrimile tale spun tot
Cuvintele-s pe drum
Daca vorbesti numai tu
Normal ca n-auzi ce spun
Orice fac, orice zic
Nu e bine pentru noi
Nu poti repara nimic
Nu poti da timpul inapoi
Vorbesti mai mult decat gandesti
In bine
Ai o lista lunga de reprosuri
Nu te uiti la tine
Am facut aia aia
N-am fost acolo cand ai vrut
Respiram acelasi aer
Tu voiai mereu mai mult
Nu te-ascult, nu te-aud
Acum poti sa vorbesti oricat
M-am schimbat,
Da' m-am schimbat in ochii tai
Si atat!!! AJUNGE!

Refren:
Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Strofa 2:
Vorbesti de parca ai aflat acum
Ca am si eu defecte
Aceleasi subiecte
Incep sa se repete
Cum le stii tu pe toate
Parca nu le stie nimeni
Am zis impart pana si minciunile cu tine
Scenariul asta imi pare cunoscut pe cuvant
Tu nemultumita ca n-ai acceptat asa cum sunt
E un film de razboi ce se deruleaza in suflet
E ochi pentru ochi si zambet pentru zambet
Da linistea mai tare oricum nu tre' sa spui nimic
Ochii tai vorbesc pe limba mea, stii bine ce zic
Stai un pic, nu vezi ca situatia se complica
Asculta, n-auzi sufletul cum striga?!

Refren:
Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Tu poti sa spui ce vrei
Inima e surda, acum
Mi-a spus ca te-a iertat
Dar si ca nu te uita
Oricum,
Mai bine asculta ce zic

Refren:
Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Nu, nu vreau sa aud nimic
Da, mai bine asculta ce zic

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro