El Nino feat. Samurai - Pe Litoral (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Samurai - Pe Litoral (Versuri)
El Nino feat. Samurai - Pe Litoral (Official Audio) - (Prod. Spectru)

Strofa 1 (El Nino):
Septembrie, Octombie, Noiembrie, Decembrie,
Ianuarie, Frebruarie, Martie, Aprilie
1 Mai sa-nceapa panarama
Constanta vin la tine alb neg negru ca Obama
Trag dintr-un pai
Fac glume bune cicareala
Toata ziua-mi dau prajeala
Ghiceste ce fac diseara
Ce? Ce?
Bine, gata, hai sa ne tiram prin spate
Sovel de n-am dat la capat duc pe Marte
Gagigi gramada, mama, mama
Cate tate, cate buci
Cate crengi in jurul tau
Ia vezi de care te-apuci
Pungi mari de cox cine?
Las-adoarma poimaine
Unii se uita in gol
Altii se uita la filme
Bine, bine, ma simt atat de bine
Ma dau jos dintr-o racheta sa ma pis pe limuzine
Zi-mi daca te tine, baga muzica sa dansam
Bine-ai venit pe Litoral ma simt ca acasa

Refren:
Bine-ai venit pe litoral de sezon
Zilele pline prin oras n-am somn
Bine-ai venit pe litoral de sezon
Zilele pline prin oras n-am somn
Bine-ai venit pe litoral de sezon
Zilele pline prin oras n-am somn
Zilele pline prin oras n-am somn
Zilele pline prin oras n-am somn

Strofa 2 (El Nino):
1 3 de la mare intelege odata,
Odata cu noi o sa moara si ce-a mai ramas din strada
200 un ceas nu se fereste de garda
Frate-miu cu un pistol la ... si-o bere-n mana cealalta
Bine-ai venit pe litoral sublime fix film
Un fel de american traim cand felinarele s-aprind
De vara turmele vin sa vada ce li s-arata
Noi pe partea cealalta ne traim viata adevarata
Meltenii sar de pe tir direct in p**a goala
Ce facem in seara asta s-o scoatem de-o parleala
Ca mi-e foame fratioare sa mor, sunt pregatit
Ca muzica asta "care-o" fac nu-mi tine frigiderul plin
Mulumesc pentru tot, tata iarta-mi limbajul
E pentru zilele-nsorite "care" le-am dormit pe plaja
E pentru tot anturajul, stiu ca ne-mpinge la rau
D-atunci cand raul s-arata nu vrei pe altii-n jurul tau

Refren:
Bine-ai venit pe litoral de sezon
Zilele pline prin oras n-am somn
Bine-ai venit pe litoral de sezon
Zilele pline prin oras n-am somn
Bine-ai venit pe litoral de sezon
Zilele pline prin oras n-am somn
Zilele pline prin oras n-am somn
Zilele pline prin oras n-am somn

Trimiteți un comentariu