Nimeni Altu' - Urmele pasilor mei (Versuri) - feat. Francudelique

Versuri

Nimeni Altu' - Urmele pasilor mei (Versuri) - feat. Francudelique
Nimeni Altu' - Urmele pasilor mei (Official Audio) - feat. Francudelique

Uneori tot ce stiu ca scriu
Se da peste cap si numai inteleg nimic
Ma gasesti debusolat dupa o sticla de trip lichid,
Privind in gol,
Facandu-mi rau, consumand alcool,
Inhaland tetrahidrocanabinol si simtind ca mie dor,
Din nou de anii de liceu,
De gasca din spatele blocului meu,
De perioda in care spuneam ca o sa o ardem toti mereu!
La bine, la greu,
Visand ca o sa avem afaceri impreuna
Dupa 10 ani toate astea sau cam dus pe p***!
Intripat pe viata si pe moarte
Dupa ce m-au lasat
Zezi! o sa imi ziceti ca am avut dreptate;
Toate trec si trec toate
Pe langa mine si pe langa tine
Alege dintre toate ceea ce te face sa te simti bine.
Imi amintesc cate zile am fumat pe geam,
Ce piese triste ascultam,
Ce hal de viata duceam, cate griji aveam,
Adolscenta trece repede cand n-ai ce sa mananci,
Iar copilaria ti-o amintesti cand esti adult si plangi!
Pare de necrezut, prin ce-am trecut in trecut,
Am urcat, am decazut,
Tot ce v-am zis am facut,
N-am stiut unde ma duc, unde-o sa ajung,
Dar acum poate pot sa ajut pe cineva povestind acest drum!!

Priveste urmele pasilor mei
Si ai sa vezi pe unde am mers,
Intr-o zi vei putea simti fiecare vers
In care ti-am transmis cum a fost drumul meu
Si poate voi reusi sa-l fac mai bun pe al tau (BIS)

Vorbesc de fapte reale atunci cand nu fac glume
Pentru ca am primit acest dar de a putea spune,
Multor lucruri pe nume
Si pot sa te fac sa te treaca fiori
Cand vezi ca pot sa iti injectez in vene stari incepi sa mori!
Incet de durere sau de ras
??? ma imbrac cand am vazut ca ai plans
La multe dintre piese
Pentru ca piesele sunt pasii mei,
Ascultale si poti sa tragi ce concluzie vrei.
Iti spun unde am fost pe unde m-am dus,
Am inceprcat sa spun poetic ce-am avut de spus,
Si de ascuns pana la urma toate au iesit la iveala
Mi-am pus si mintea bolnava si sufletul pe foi seara de seara!
Acum ma cunosti,
Stii bine cine sunt,
Tu-mi esti straine
Dar te simt prieten atunci cand cant!
Iti dedic fiecare cuvant si sper ca te ajuta
Sa ma asculti atunci cand lumea nu te-asculta!!!
Sper sa poti sa iei decizii bune
Si orice ar fi tre sa stii sa nu tii cond de lume!
Dar sa stii sa tii cond de greselile mele
Ca multe le-am facut doar ca sa inveti tu ceva din ele!

Priveste urmele pasilor mei
Si ai sa vezi pe unde am mers,
Intr-o zi vei putea simti fiecare vers
In care ti-am transmis cum a fost drumul meu
Si poate voi reusi sa-l fac mai bun pe al tau
(BIS)

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro