El Nino - Prin tara (Versuri)

Versuri

El Nino - Prin tara (Versuri)
El Nino - Prin Tara (Official Audio) - (Prod. Spectru)
El Nino - Prin tara (Videoclip Oficial)

Prin tara alerg dupa marafeti
Din strada stiam ce ma asteapta
Dar l-am rugat pe tata sa-mi tina coloana dreapta
Acasa n-aveam nici o sansa mi-am facut valiza
Intr-o zi am inteles ca trebuie sa maresc miza
Totul sau nimic stiam ca se poate
In nici un caz n-am vrut sa ajung vedeta peste noapte
Si uite-ma acum pe strazile din Bucuresti
Fac muzica si-o la maxim ca sa te trezesti
Tu zi-mi ce iubesti poate ne vedem vreodata
Asta in caz ca nu esti cumva cu partea intunecata
Lumina pentru fratii mei din uderground ridic
Doua degete si-o sa inteleaga exact ce vreau sa zic
Concerte prin tara de la Cluj la Timisoara
Deplasa in Baia Mare Bucuresti fanfara
Se aude de la Brasov a spart albumul
Unii trag cu pistoale eu am ales sa trag cu tunul

Prin tara mi-am castigat respectul
Dar stiu drapelul fiecare centimetru
Viata mea e muzica pe primul loc am zis
Atunci cand o sa plec sa stii ca am trait un vis

Prin tara mi-am castigat respectul
Dar stiu drapelul fiecare centimetru
Viata mea e muzica pe primul loc am zis
Atunci cand o sa plec sa stii ca am trait un vis

Gara de Nord inainte sa ma urc
Vorbesc cu nasu ii spun unde vreau sa ajung
Ca in caz de supracontrol m-am urcat la prima
Treaba merge bine ii strang mana toata stima
Pe dreapta brazi inalti deasupra cer senin
In stanga liniste o apa care curge lin
Corina si Amalia Andreea si Alina
Frate-miu alearga linii pana ii cade splina
Vin alb demisec glume multe in extaz
Spune-le ca-mi merge bine ca sa moara de necaz
Drum lung aterizam la Iasi
Old young ia mai baga niste basi
Faragas Severin dau acasa la Craiova
Focsani pe la Buzau dau big up pentru Moldova
Vaslui fratii geana vad in mine drogangeala
Clar Constanta vreau nicipul tau diseara

Prin tara mi-am castigat respectul
Dar stiu drapelul fiecare centimetru
Viata mea e muzica pe primul loc am zis
Atunci cand o sa plec sa stii ca am trait un vis

Prin tara mi-am castigat respectul
Dar stiu drapelul fiecare centimetru
Viata mea e muzica pe primul loc am zis
Atunci cand o sa plec sa stii ca am trait un vis

Prin tara mi-am castigat respectul
Dar stiu drapelul fiecare centimetru
Viata mea e muzica pe primul loc am zis
Atunci cand o sa plec sa stii ca am trait un vis

Prin tara mi-am castigat respectul
Dar stiu drapelul fiecare centimetru
Viata mea e muzica pe primul loc am zis
Atunci cand o sa plec sa stii ca am trait un vis

Trimiteți un comentariu