Samurai - Aripile timpului feat. AVA (Versuri)

Versuri

Samurai - Aripile timpului feat. AVA (Versuri)
Samurai - Aripile timpului feat. AVA (Piesa Oficiala) - (Prod. Criminalle)

Ca si soldat, tre’ sa m-antrenez constant,
Fiecare zi pe ploaie, n-am renuntat la ce mi-ai lasat
Am evoluat, mintea s-a echilibrat,
Spiritul s-a devotat si ma simt eliberat
Am ezitat sa-ti mai scriu vreo rugaciune,
Avem tendinta sa uitam de tine cand toate sunt bune
Acuma spune, sunt la fel ca toti ceilalti,
Stiu ca tu ma stii mai bine, ia spune-mi, tu cum ne imparti?
Mai am frati care fac exact ca mine,
Se lasa pe aripile vantului ca stiu ca vantu’-i tine,
Am ales bine sau am inteles gresit,
Nu uita ca tu mi-ai dat mereu putere cand m-am indoit
N-am obosit, drumul asta a fost placut,
Daca as da timpu-napoi as face exact tot ce am facut
Tre’ sa-ntelegi, sunt aici sa te ajut,
Sunt asa cum m-ai lasat, sunt asa cum m-ai crescut

Iarta-ma daca n-am apucat sa stam cat ar fi trebuit,
Sunt si eu un suflet care invata sa alerge prin timp
Iarta-ma daca n-am apucat sa stam cat ar fi trebuit,
Sunt si eu un suflet care invata sa alerge prin timp

Si ma-ntrebam, ce-ar fi trebuit sa fac,
C-am incercat sa fiu mai bun, dar nu le convine ca m-am schimbat
Am zis pe track, ca am trecutul patat,
De ce pari atat de surprins cand afli ca e adevarat, boy?
Am pus pe foaie fiecare bataie,
Fiecare zi de mai cand m-ai lasat fara aer si pai
Da’ focu’ arde in fiecare odaie,
Unde gasesc un colt de Rai, sa astern un vers pe foaie
N-am nevoie de straie, le rup de pe mine-s lup,
Ma cert cu timpu’, ma-ncaier, imi pierd rabdarea, distrug,
Tot ce-am facut pana acum, daca am inaintat prea mult,
Cate am simtit, ce-am vazut, nu pot s-o iau de la-nceput
Sunt dedicat suflet si trup, muzica mea e terapie,
Am devenit fix ce ai vrut, sunt asa datorita tie,
Iti multumesc pentru trecut, pentru ce-mi rezervi de-acum,
Pentru cuvintele ce curg, “Jurnalul unui geniu rupt”

Iarta-ma daca n-am apucat sa stam cat ar fi trebuit,
Sunt si eu un suflet care invata sa alerge prin timp?
Iarta-ma daca n-am apucat sa stam cat ar fi trebuit,
Sunt si eu un suflet care invata sa alerge prin timp

Trimiteți un comentariu