La Familia cu Alex Musat - Mama m-a facut de piatra (Versuri)

Versuri

La Familia cu Alex Musat - Mama m-a facut de piatra (Versuri)
La Familia cu Alex Musat - Mama m-a facut de piatra (Piesa Oficiala)

La Familia nu-i o formatie, e o generatie
Un fel de-a fi, o declaratie
Cei care ne-au sustinut atata timp, fara ca noi sa scoatem pe piata niciun hit
M-ati uimit

Cei care imi strang mana acum pe strada
Si ma bat pe spate, spun: fa-o inc-o data
Da-ne starea cand simteam ca orice inamic poate sa cada
Aici e Salajan, Balta Alba.

Imi cer scuze, imi pare rau, ce sa zic
Am scos bani din muzica rap inca de mic
De-aia, probabil, unii sunt frustrati, deranjati
Ca dupa atatia ani, ei sunt inca niste ratati.

Nu-i nimic, inca multumim din plin
Tuturor bagabontilor care ne sustin
Venim sa facem treaba adevarata
N-o sa cedez, bai, ca mama m-a facut de piatra.

Peste vant si ploi, gata de razboi
Niciodata nu dam inapoi
Vremuri vechi sau noi, pace sau razboi
Niciodata nu dam inapoi.

Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Si peste muntele asta, stii, nimeni n-o sa treaca.

Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Si peste muntele asta, stii, nimeni n-o sa treaca.

Mama m-a facut de piatra, nu sa dau la sapa
De-aia ma descurc in orice situatie ciudata
Fraierii n-au ce sa faca
Doar ne privesc cu invidie de fiecare data.

Boom, inca un album, inca iese fum
De prin microfoanele astea vad obstacole pe drum
Incepe sa-mi placa
Stii ca ma descurc, bai, ca mama m-a facut de piatra.

Unii vad drogatii, dar eu vad situatii
Care ne-au facut sa fim ca fratii
Ce nu te doboara te face mai puternic
Mama m-a facut de piatra, da’ nu un nemernic.

De-aia tragem tare, de parca am fi pistoane
Haiducii mei sunt pietre intre mormane de betoane
Povestile lor sunt romane, ti le spune ma-ta la culcare
Noi le traim in continuare.

Peste vant si ploi, gata de razboi
Niciodata nu dam inapoi
Vremuri vechi sau noi, pace sau razboi
Niciodata nu dam inapoi.

Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Si peste muntele asta, stii, nimeni n-o sa treacaaa.

Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Mama m-a facut de piatra, de piatra
Si peste muntele asta, stii, nimeni n-o sa treacaaa.

Trimiteți un comentariu