Roxana Nemes - Goi (Versuri)

Versuri

Roxana Nemes - Goi (Versuri)
Roxana Nemes - Goi (Single Oficial)

Nu-i nevoie sa fim goi
Fara, mi-e mai bine, am uitat de tine
Intr-un fel imi pare rau
Fac misto de tine, chiar imi pare bine, rau

Si nu-ncerca sa te intorci la mine
Mi-au fost deajuns
Noptile in care somnul nu ma lua
Asteptand sa-mi dаi ceva din iubirea ta

Goi.. altadata noi
Doua haine rupte in amintiri scrise pe foi
Niciodata noi

Goi.. altadata noi
Doua haine rupte in amintiri scrise pe foi
Niciodata noi

Nu-i nevoie sa fim goi
Cu hainele pe tine arati mult mai bine
Vreau sa-ti vezi de drumul tau
Prea multa iubire a inceput sa-mi faca rau

Si nu-ncerca sa te intorci la mine
Mi-au fost deajuns
Noptile in care somnul nu ma lua
Asteptand sa-mi dai ceva din iubirea ta

Stiu ca nu mai vrei sa ma vezi
Poate ca ... nici tu nu crezi ce spui
Nu mai crezi demult ce ...
O sa treaca zilele si noptile
Si-o sa ma chemi sa te iubesc
Si-o sa ma chemi sa te iubesc

Goi.. altadata noi
Doua haine rupte in amintiri scrise pe foi
Niciodata noi

Goi.. altadata noi
Doua haine rupte in amintiri scrise pe foi
Niciodata noi

Trimiteți un comentariu