Echo - Hai (Versuri)

Versuri

Echo - Hai (Versuri)
Echo - Hai (Piesa Oficiala) - (Prod. Echo)

Mda, o fii si asta un inceput
Sa ma laud eu la restul vezi prin cate am trecut
Nu stiu daca crezi dar chiar asta am vrut
De se prindea ceva de tine ma, bucuram mai mult

Hai, sa-ti mai zic ceva
Lumea mea nu se poate intersecta cu lumea ta
Imi traiesc visul si mi-e foarte bine asa
Nu ma iau dupa vorba ta cand tu traiesti altceva
Ma concentrez mai mult cand situatia e mai dura
Chiar daca de-o vreme incoace ma cam doare drept in, gura
Nu e lumea perfecta totusi are o picatura
Chiar si atunci cand simti cum se duce tot pe, aratura
O desenez prin rime zi de zi fara ura
Cu ochii dupa succes exact ca femeia dupa, structura
Iti explic de cativa ani tura dupa tura
Ca, mai tarziu sa aflu ca am rezolvat o

Hai, vino-n lumea mea
Si stai, nu te-ndeparta
Deci hai, si-o sa vezi ca totu-i bine
Daca deschizi si tu ochii la fel ca si mine

Hai, vino-n lumea mea
Si stai, sa mai rezolvam ceva
Ca n-ai, de ce sa te iei de mine
Cand tot ce-ncerc sa fac e sa te simti tu bine

Uneori e greu sa le explic la altii mereu
Ca lumea mea se-nvarte decat, doar in capul meu
De obicei cand ma critici, si nu m-ai nimerit
Pot sa spun doar ca esti conectat, pe un server gresit
Esti liber sa spui ce vrei, sunt liber sa spun inapoi
Esti liber sa fii curat, sunt liber sa te bag in noroi
Imi traiesc minutele, imi creez contentul
Si-o sa stau pe capul vostru pana-mi pica abonamentul
O, iar pune mana pe tun o, oare ce ma fac acum
Face galagie ca o dacie mai scoate si fum
Si el crede ca asta o sa ma opreasca pe mine din drum
Zic nu, pai ce facem acum nu, n-ai sanse sa ma faci scrum
Raman in joc oricum imi duc visul departe
Deci, poti sa vii cu mine sau da-te la o parte

Hai, vino-n lumea mea
Si stai, nu te-ndeparta
Deci hai, si-o sa vezi ca totu-i bine
Daca deschizi si tu ochii la fel ca si mine

Hai, vino-n lumea mea
Si stai, sa mai rezolvam ceva
Ca n-ai, de ce sa te iei de mine
Cand tot ce-ncerc sa fac e sa te simti tu bine
Hai hai hai hai hai hai.

Trimiteți un comentariu