AbSsent - Gold feat. Oscar (Versuri)

Versuri

AbSsent - Gold feat. Oscar (Versuri)
AbSsent - Gold feat. Oscar (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Abssent):
Treaba s-a încins că plita
Plin de nebunie ha, întreab-o pe fi-ta!
Sau pe tipa ta pitica, în ce hal ador indica,
Dau din suflet şi din ficat deci nu fă gură ca sticlă,
Dau cu big up, din Bucale până la Toronto,
Pan' la Tokyo, Pan' la Dristor, Londra apoi Stockholm,
Dau din suflet măcar de-asta să fi sotto
Că episodu în care joc yo tre să ştiu cum să risc totul.
D-asta zic că-s talentat, dau tot ce-i mai bun de dat,
Îmbrăcat iar elegant, tot ce scuip e briliant,
Sparg masa ca-n biliard, fac piese de un miliard,
Flow meu e diamant, rapid ca Aprilla când îi ard,
Ce? Hai? Cum? N-ai? Tre jolie ca Angelica,
Ador paiu, spliff-ul, sticla, p**da, Fifa, caterinca,
D-asta mă cearta gagica, c-am giga de filme-n cap
Uite-te şi tu ce şi câte pot să fac!
Bagabonţii mei au fineţea-n sânge ca apă,
Dacă aduc unu din ei bâ s-a cam terminat cu joacă
Bat atât de bine clapa, d-asta se miră şi tată
Când am ditamai brigada se-nchină la noi şi papa.
Calculat că rata, sunt dezaxat ca rabla,
Dau să pice tablă, rapperi p**dii caramba,
Ştii c-atac ca mamba, nu-mi vezi ochii că la panda
Urc în top să rup tot oricât de-abruptă-i panta!

Strofa 2 (Oscar):
Adun adun oportunităţi
Vrei s-ai faima? Păi fă-ţi!
Mă duc la TV cu cea mai mare senzaţie
Tu eşti factorul X doar în ecuaţie,
Ha Ha, devine amuzant frate
Kinder e ca rapperii, mănâncă boabe!
Nu mi-e frică de frică,
Sunt în competiţie doar cu omul din oglindă.
,,Puglife sunt naşpa, ăsta-i nume de label?!''
Eu vă zic adevărul, nu sunt hater
Diferenţa dintre mine şi tine e asta bro:
Muştele trag la căcat iar eu trag la studio!
Nu sunt arogant,nu sunt arogant,
Sunt doar încrezător în ce fac

Căci nu vreau să mă limitez la rap
Aşa că da-mi un pix, un microfon,
Câţiva rapperi că să-i omor
Nu-s om, sunt marţian coaie, merg cu nave spaţiale
Am in minte versuri, in picioare vansuri in spate universul, destul!
Scoala Cioara in picioare
Hai sa dam muzica tare
Alungam spirite rele
Rupem bariere
Trecem de probleme
Devinim modele
Hai sa fim ca Pele
Hai sa ajungem la stele
O sa conducem lumea lord
O sa fim arbitri in tot acest joc
Te am la deget, draga
Te am la deget, draga
Caci cant la chitara si ti esti doar o coarda
PugLife!

Trimiteți un comentariu