AbSsent - Cali (Versuri)

Versuri

AbSsent - Cali (Versuri)
AbSsent - Cali (Piesa Oficiala)

Am o inimă de lup bă şi sânge de câine,
N-admit o viaţă-n care duc grija zilei de mâine
Învăţat să-mi ţin gură, am rupt lacăte mă,
Că la câte-am gândit, am trei capete mă!
Un dilău, bitchies
Fac curat în rapu în ăsta,şi din artă business,
Hai nu mă pune în balanţă bă cu orice jigodie
N-ai cum,tu mă ştii că-s altă rasă de scorpie.
Asta mi-e fiinţa,
Mă fut în religii,cred ce zice ştiinţa,
Am credinta mea,deci nu-mi fute tripu
Dau totu pe faţă,nu-i nevoie de clipuri,
Dau click-uri pe beaturi şi-ncepe uraganu,
Dau banii pe plicuri şi-asta fac tot anu,
Dau anii mei siguri fiindcă ăsta mi-e planu
Şi-n loc să văd lumea, eu văd doar tavanu?
Cum să mai dorm? C-astea nu mă lasă
Până şi karma-mi zice să mai stau pe acasă,
Debusolat maxim,tot ce contează
Eu nu vreau să fiu sclavu la nicio geoarsa!
Fute-m-aş pe rasă voastră,
Cine nu mă haleşte, las piesă să le vorbească,
Asta duduie Pământul, zici că-i mâna cerească
Ferească Dumnezeu p-ăla care vrea să m-oprească.
Sunt atent la tot ce fac, de când am atâtea pe cap,
De fapt ăsta e pactu, gata, ca să mor după împăcat,
Sunt băgat în căcat,ce păcat că-mi revin
Printre toţi peştii ăştia,am devenit yo rechin!
Am devenit un rechin
Am devenit un rechin
Peştii bătrâni să facă paşi că vin,
Să vezi cum lovesc eu cu başii din plin.
Când scriu plânge fila,
Sunt unu la sută din ce vremea familia,
Îmi rup capu, sinapsele, timpu şi bila
Mă-ntrebi unde-s banii? Hai sună-l pe Killa.
N-am milă ha,dola dola bill
Sunt pe ultima treaptă unde-ai vrea tu să fii,
Banii vorbesc dar zic numai prostii
Şi dacă îi crezi rişti să nu mai fii!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro