Oscar - Stele ca luna feat. NELI (Versuri)

Versuri

Oscar - Stele ca luna feat. NELI (Versuri)
Oscar - Stele ca luna feat. NELI (Piesa Oficiala)

Refren:
Vreau sa fiu printre stele ca luna
Asta visez intruna
Vreau sa aduc ceva nou pan'la sfarsit
Dar nu se intampla nimic

Vreau sa fiu printre stele ca luna
Asta visez intruna
Vreau sa aduc ceva nou pan'la sfarsit
Dar nu se intampla nimic

Strofa 1 (Oscar):
Mi-am zis "Eu vreau sa fac ceva original"
Dar in Romania, tot ce-i nou nu e privit clar
Mi-am zis "Eu vreau sa am beat-uri super tari"
Si totusi n-am cu cine sa fac piesa super tari
Cand toti canta despre strada, droguri, tarfe si bani
Multi nu vor piese cu mine fiindca am doar 14 ani
Mi-am zis ca vreau sa dau metafore si dume puse pe nota
Dar cel mai multi care ma asculta nu inteleg o iota
Mi-am zis ca vreau sa fiu acolo sus,
Unde soarele n-a apus
Dar toata lumea a dedus ca sunt dus
Mi-am zis ca trebuie sa fiu adevarat dar toti au inteleg ca sunt un copil arogant
Spune tu, nu ar fii mai simplu sa ma prefac
Si sa fiu ceea ce nu sunt de fapt
Nu ar fii mai simplu sa i-au un beat de rap
Si sa cant cum Romania e de rahat
Nu ar fii mai simplu sa ma complac si sa ma multumesc doar cu ce-am realizat

Refren:
Vreau sa fiu printre stele ca luna
Asta visez intruna
Vreau sa aduc ceva nou pan'la sfarsit
Dar nu se intampla nimic

Vreau sa fiu printre stele ca luna
Asta visez intruna
Vreau sa aduc ceva nou pan'la sfarsit
Dar nu se intampla nimic

Strofa 2 (Neli):
Reprezint tot, e misiunea mea
Vreau sa fiu un top cu emisiunea mea
Vreau sa-mi fie usor ca fulgul de nea
E mai greu cumva?
Dar vreau sa fac ceva memorabil,
Acum am firma mea si contabili
Sa fiu mereu respectabil
Am stiut mereu ca-s capabil
Esti ca oamenii, spuneti ca mic in industrie
Oameni ce n-au gasit nicio solutie,
Stateau, se distrau,
Eu scriam la parter
Nu mergeam la "Fratelli", stateam la Fratel
Va vindeti cu totul aveti pret pe portofel
Salariul e maine, l-ai spart deja ieri
Credeam ca iubirea exista intr-un fel
Asta pana sa fiu inselat ca ma insel
Dar sunt peste tot ca luna
Spui ca-s fumat si ca-s prajit intr-una
Am facut muzica, m-am lansat intr-una
Cat mi-au placut, nu m-a lasat niciuna
Fostele inca nu m-au lasat niciuna
Mi-ar fi placut sa fumez cu una
Glumeam, mie nu imi place minciuna
Numele meu e Neli si reprezint lumea
Vreau sa fiu peste stele ca luna
Vreau sa fiu peste stele ca luna
Ca printre sunt deja

Trimiteți un comentariu