Dilimanjaro - Revelion (Versuri)

Versuri

Dilimanjaro - Revelion (Versuri)
Dilimanjaro - Revelion (Prod. Alexen) - (Piesa Oficiala)

Ce p**a mea facem de revelion?
Da' nu ziceam de asta, zic de anu' viitor
Sau peste 2-3 ani, daca ai sange-n boase
Putem sa ne distram in ziua cand au caii Paste
Sa folosesc limbaj-de academician
E concurs de tricouri ude astazi in Jordan
Scoate ziaru' si-un salam, costita de Adam
Pulpita de balan, mustaru' de-acum un an
Am o foame de-as manca si eticheta
Am 3 grame, care mi-ai luat ba bricheta?
Sativa asta-mi face mai mult pofta de mancare
Nu-mi mai intinde ca fac pasi incet inspre culcare
Da' dac-adorm ma trezesc mazgalit cu markeru'
"Zici ca esti la gradinita coaie, sa mori tu!"
Si desenat pe fata cobor sa vad dac-a nins
Una ma-ntreaba daca nu sunt de la Carla's dreams
Baga-ti-ai pual da' tu n-ai vazut "The phantom menace"?
Nu ai vazut? pai am eu dvdul, haide jeles
Pana in camera de sus, are colegu' plasma
Vreo 2 se joaca FIFA, de 5 ore sunt in transa
Nu ii opreste nici un panzer nici ora de masa
Asta e, ghinion, ne-ntoarcem pe terasa
Unu' vine in brate cu artificii si rachete
Unde te crezi trai-t-ar familia, vrei la zeghe?
Da' astazi e legal sa tragi cu tunu' pe strada
Decat sa raman fara-un ochi mai bine mort in cada
Mai bine limonada, decat sa merg parca dorm
...eu tot nu stiu ce plm facem de revelion

Cumpana dintre nu se petrece spontan
Se planuieste minim inainte cu un an
Da' daca toti sunt calculati ma intreb sa ramana
De ce nu facem asta-n fiecare saptamana?

Revelion, revelion
Am baut de la 6, toti la 11 isi iau somn
Revelion, revelion
Mi-am borat toate matele-n mine ma duc ca sa dorm

Ce fascinant e sa numeri descrescator
Sa ai si dubii sa dai drumu' la televizor
Si daca aia-s cu 2 secunde mai tarziu
Ti-a stricat tot revelionu', s-a dus pe pustiu
Si-ai cumparat si sampania aia de-o su' de ron
Ai fost la coafor 5 ore si 4 in mall
Ti-ai cumparat o rochie pe care oricum borasti
Stai, aia-i fata ta sau trusa de machiaj? ce masti
Uite a dracu', cu costumu' ei, ce puslama
Eu nu-nteleg de ce nu ne-mbracam in pijama
Oricum mai devreme sau mai tarziu o sa dormim
Asa ca ia-ti caciula, incaltate-n balerini
Unii-s cu perna-n brate, altii cu p**a in p**da
Nu mai ai loc sa mergi la baie, vezica nu rezista
Unii se pisa in chiuveta altii-n vaza cu flori
Altii in sticluta aia smechera Christian Dior
Ce sa-ti fac prietene, tu ne-ai chemat pe toti la tine
Doar nu ne dai acum afara, sa-ti fie rusine
Credeam ca suntem toti tovarasi, hai arunca cheia
Arunca cheia-n crucea ma-tii ca-ti omor femeia
Eu am glumit da' fraieru' n-are nicio idee
E asa de beat inca nu stie ca n-are femeie
Ma prinde 7 dimineata inghetand in curte
Unii inca se duc cu sorcova, poate scot 3sute
De Cava d'oro sau Polar, orice ar fi, tu toarna
Acum sunt cu nea Ghita tovaras la catarama

Cumpana dintre nu se petrece spontan
Se planuieste minim inainte cu un an
Da' daca toti sunt calculati ma intreb sa ramana
De ce nu facem asta-n fiecare saptamana?

Revelion, revelion
Am baut de la 6, toti la 11 isi iau somn
Revelion, revelion
Mi-am borat toate matele-n mine ma duc ca sa dorm

Trimiteți un comentariu