Zhao - Poveste (Versuri)

Versuri

Zhao - Poveste (Versuri)
Zhao - Poveste (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Era o vreme când drumul era stradă,
Mergeam pe el doar cu gândul la joacă
Nu știam că lumea mea-i-așa frumoasă
Știam că seara m-așteptau ai mei să vin acasă.
Era o vreme când zăpada era caldă
Și-atunci când ploua nu-mi păsa că eram leoarcă.
Acum aș vrea, să mă întorc la vremea-n care
Spuneam ca fraierul că vreau să fiu mai mare...
Vezi tu... viața-i schimbătoare,
Îți dă soare când plouă și ploaie când e soare.
Te mai lovește unde doare cel mai tare
Și inima se rupe, dar sufletul nu moare.

Refren:
Au fost cândva cum suntem noi,
Erai copil și-n ochii tăi
Erau super-eroi.
Ne citeau povești și-apoi
Ne visam cândva și noi
Super-eroi.

Strofa 2:
Pe același drum, dar nu pe-aceeași stradă
Vremea face-ntruna frunzele să cadă,
Anotimpurile nu se mai opresc...
Credeam că super-eroii nu îmbătrânesc.
Și vine timpul - trebuia să vină -
Să întâlnesc pe drum o super-eroină.
Super-puterea ei - Dragostea,
Aduce viața în viața mea.

Trece vreme peste noi,
Acum și noi super-eroi...
Văd Povestea înc-o dată,
Copilul a plecat și s-a întors acasă tată.

Refren:
Au fost cândva cum suntem noi,
Erai copil și-n ochii tăi
Erau super-eroi.
Ne citeau povești și-apoi
Ne visam cândva și noi
Super-eroi.

Trimiteți un comentariu