NELI - TATA (Versuri)

Versuri

NELI - TATA (Versuri)
NELI - TATA (Piesa Oficiala)

M-am schimbat putin, am spus ca n-o sa mai revin,
La ceea ce eram si ca am de gand sa devin,
Ceea ce am tot vrut sa fiu, dar tu continui sa uiti si
Eu cred ca ma eviti, de asta ma mint ca nu minti,
Dar totusi tu ai grija sa-mi arati, ca existi, ca ma vezi,
Tu nu poti chiar sa pierzi, daca vreau ce sa aleg,
Eu m-am tot gandit si chiar niciunul din noi,
Nu spune niciun cuvant, ca eu ma rog doar in gand.

Si eu cred ca nu m-auzi, dar tot continui s-o fac,
Si tot incerc sa te scuz, cand imi oferi ce-mi e drag.
Da' cand imi iei de ce trag, esti Dumnezeu sau esti Drac?
Nu pot sa cred cateodata, simt sa ma intorc mereu, tata,
Mi-as dori sa nu ma lasi, singur deja m-ai lasat,
Dar sper ca m-ai ajutat, doar din greseli invatam,
Acum cand m-am schimbat vreau sa te schimbi si tu,
Vreau sa-mi dai sufletul, vreau sa ne-ntalnim fata-n fata,
Sa-mi spui ce urmeaza, ce vrei de la viata,
Ce se intampla... TATA, TATA, TATA...

Auzi tata, pe tine te doare vre-un pic tot ce simt, tot ce spun, tot ce cred?
Iti pasa ca nu esti aici langa mine, ai alti copii care se simt mai bine?
Mama e tare, uite m-a crescut, tu cere-ti iertare ca nu ai avut,
Pic de curaj sa existi, sa ma ajuti, doar ai plecat si dupa aia ai crezut,
Ca poti sa continui o viata normala, ca si cum nimic nu s-a intamplat,
Tu habar n-ai cat de mult m-am luptat, in interior cate lupte s-au dat,
De cate ori am vrut sa-ti cer un sfat, dar m-am oprit, mereu subit,
Oricum n-aveam numarul tau sinici ce sa-ti zic,
Dar acum am prins puteri, si o sa vin sa ma vezi,
Si n-o sa-ti vina sa crezi, cand o sa vin sa te cert,
Am sufletul mort, plang de durere,
Cerul ma cere, razboaie ma cele,
Tacerea se-asterne pe rimele mele,
Aud ganduri prea multe si toate sunt rele, dar o sa te iert,
Vreau sa te iert sa te doara, sa plang impreuna cu tine, pe umar,
Ca oricum pe urma dispari, ca oricum pe urma dispari,
Stiu ca-ti e greu, bai tata,
Stiu, nu mai poti, ba tata,
Stiu ca ai vrut mai mult, ba tata,
Nici nu stii cine sunt, bai tata.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro