NELI - Dava-ti ascunselea feat. OSCAR (Versuri)

Versuri

NELI - Dava-ti ascunselea feat. OSCAR (Versuri)
NELI - Dava-ti ascunselea feat. OSCAR (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Neli):
As putea sa fac texte moderne,
Subiecte moderne
Sa va iau drept modele
Sa fac sound-ul sa sune ca cica cica gagica
Duce la concerte si gagicu si eu cresc ca arpacitu
Asta-i ciclu, vietii
E pericol sunt SAFE
Nu stiu cifru
Ce-i cu mine?
Habar n-au ce-i cu mine
Cercu vostru e prea restrans
Asta-i circu,
Astia nu le au cu scrisu,
Dasta se inteapa cu pixu
Recunosc pentru tine asta-i visu,
Nu cunosc lungu nasului ca sfinxu
Nu mi-e frica, nu sunt singur sunt cu capul,
Nu te da Dumnezeu, mai da-te dracu.
Nu tac niciodata,
Daca astia vor sa ma bata
Asta-i viata
Ce o sa imi faca?
Doar n-am sa mor!
O sa ma vezi continund
Oricum n-am cum sa ma ascult
Am adevarul ca scut,
Am 22 sunt un pustan
Inca am temeri, si in primul rand
Mai tin minte cand eram tremuram in primul rand
La concertele lor
Purtam tricouri cu ei,
Si acum cand vreau sa fiu si eu lafel n-au loc decat ei.
Mi-a spus odata rockeri, tu, tu lasa hip-hopul
Si brigada salajean spuneau ca-mi vor rupe capul
O ardeau la modul copilu
Astia te taie
Si o sa vezi ca nu mai poti sa canti nici macar la baie
Treaba e, ca inca am mesajele pe stick
Si convorbirea aia lunga cand m-am certat cu cedry2k
Dar voi nu stiti nimic, eram c***a si pisu
In momentul in care am vazut ca suna Sisu
NELi, eu nu am nimic dar tu ma enervezi
Vrei sa ne furi fanii?
Faci la fel ca Satra Benz
Au spus ca imi vor da o lectie
Toate astea doar fiindca scos clipul ''ATENTIE''
Sincer, eu n-am treaba cu rap-ul lor
Pentru adevar, eu mor si omor
Pentru adevar, eu mor si omor.
Pentru adevar, eu mor si omor.

Strofa 1 (Oscar):
Rapperi au mintile in coate,
Si vor sa le deschida cu chei
Rapperi, nu vor succes
Vor doar sa se vada pe ei
Fiecare piesa de a mea
O caramida pentru viitor
Pana mor,
Vreau sa recite lumea la microfon
Ce zic la microfon
Pun bombe pe track-uri
In loc de tank-uri am vorbe
Cand ma vezi la Maicky injur printre dinti
Pana cad din plombe
Sunt salbatic
Dar tactic
Omor beeat-uri sunt sadic
Te vad torturat,
Tu ma vezi simpatic
Va meditez ca un profesor
Ce preda-n pozitia lotus,
La mine ochiul mintii
E de fapt ochiul lui Horus
Si cand spun MC morti,
De fapt ma gandesc la
Piggy, 2Pac si juma' din rapp-ul romanesc
Si asta merge catre Killa, Keed
Psihotrop, Neli, Macanache
Liniuta bonel si Keli
Am dragoste pentru voi
Dar vreau sa va ucid pe toti
Si cand ajungeti in rai vreau sa va ucid
La porti,
Rapperi se vor indica dupa sadiva
Si vor uita ca hip-hop-ul
E o competitie productiva,
M-am luat de rapperi
Si crezi ca-s deplasat
De fapt e un disc, pentru cei
Pe care nu i-am mentionat
Rapp romanesc, sa injuri in fiecare vers
Underground-ul e o scuza pentru faptul ca nu ai succes
Din 5 MC, care au spus ca au lasat iarba pe veci
I-am vazut pe toti cum trageau
Din joint-uri. in backstage
Din 5 MC care au spus
Sa-i lasam ca-i taie greata
Toti erau invidiosi,
De fapt,
Ca le luam fata
Aha,
Asta inseamna hip hop frate,
Minciuna, ignoranta, falsitate
Asta inseamna hip hop man,
Sa te iei de fani
Ca nu-ti iau albumele
Si n-ai bani
Asta inseamna hip-hop romanesc
Ti se pare drept
Sa dai pe aceleasi beet-uri
Cu aceleasi bbm
Halal de hip hop
Vreau sa fiu un geniu
Doar ca rapp-ul romanesc
E inapoiat, cu un deceniu
Unii sunt ultimii drogatii,
Si inca dau pe beet
Ati bagat h*****,
Dar v-ati
PRAJIT.

Trimiteți un comentariu