NELI - Cei mai nebuni feat. MACANACHE si THE WATCHER (Versuri)

Versuri

NELI - Cei mai nebuni feat. MACANACHE si THE WATCHER (Versuri)
NELI - Cei mai nebuni feat. MACANACHE si THE WATCHER (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (MACANACHE):
Murgu'
Di' calutule di'
Pa un camp cu poezii
Unde vantul sufla versuri si rime din rap soti
Unde florile ca mor
Se transforma-n galaxii
Si zic a fii sau a nu fii
La un film pe la AFI
Eu cu Kenzo si cu Neli si Vasile Alecsandri
Si stateam asa pe ganduri morti
Da' nu-ntre 4 scanduri
Si atunci Vasile baga baga freestyle doua randuri
Dupa care baga Neli ca oracolul din Deli
Dupa care Makaveli mai lizat decat Minelli
Noi n-avem bani de Fratelli
Nu pe bune, nu Pirelli
D-aia cand ma pis, ma pis, ma pis ca Archelii
Ba tu esti nebun la cap
Tu esti foarte bun la rap
Ba nu sunt foarte bun la cap
Si nu sunt nici nebun la rap
Am o gaura-n ciorap si tre' s-o repar asap
asap, asap, asaaaaaaaaaaap
Wassap ca Rocky
Pun mana pe Ochii dochii
Vreau cu designerul de rochii
Baaai daca nu repari ciorapii
O sa mi se ti se umfle ochii
Vaai si se rupe si-adidasu'
Tre' sa faci mai mare pasu'
Asta-i vocea mea din creier
Care nu-i mai trace glasu
Ce n-as da sa-i sparg nasu'
Sa ma stie pana maine papanasu'
Ia zi vere cat e ceasu
"E tarziu"
Raspunde glasu'
Si-asta face toata ziua
Pana cand apare ta-su'
Asta bare-mi nu vorbeste
Ca e gras si obosteste
Sta-n fotoliu' toata ziua
Ba mananca, ba citeste
Bea, mananca si ranjeste
Sa vada ce bese mintea cand se plictisestee
Atunci cand se plictisesteeee
Atunci cand se plictisesteeeeeeeeee

Refren (NELI):
Stau cu fratii mei
De luni pana luni
Prietenii cei mai buni
Cei mai nebuni dintre nebuni
Am zis ca:

Stau cu fratii mei
Stau, stau cu fratii mei
Prietenii cei mai buni
Cei mai nebuni dintre nebuni
De luni pana luni

"Bai lasati-ma ba frate ba incerc sa dorm"

Yaaaaaau
Liniste
!

Strofa 2 (THE WATCHER):
Frate ce priveliste
Stau aici intins pe pajiste
Nu mai tipa ca dementu'
Daca tot m-ati trezit, sa inceapa concertu'
Am o sticla goala
Si-o femeie la feeel
Banii gheata
Si-n pahare si-n portofeeel
Daca vrei si tuu sa faci parte fa la feeel
Hai sa ne-mplinim poftele la palafel
Bam, bam, check, check e Nelutu'
Macanache este el se cearta cu calutu'
Stam impreuna ca e ploaie, ca-i furtuna
Tu esti pe minus cand ai mei se aduna
Pervers pefex, ramai perflex n-ai pretext
Bag MC-ii in perfuzii, fac analiza la Text
Sunt nebun, arta de pus in rama
Hip-Hopul meu e viu, voi faceti totul de pomana

Refren (NELI):
Stau cu fratii mei
De luni pana luni
Prietenii cei mai buni
Cei mai nebuni dintre nebuni
Am zis ca:

Stau cu fratii mei
Stau, stau cu fratii mei
Prietenii cei mai buni
Cei mai nebuni dintre nebuni
De luni pana luni

Strofa 3 (NELI):
Il stiu pe unu care ia de la unu
Care ia de la doi
Da aia doi ia de la unu care ia de la noi
Il stiu pe unu de se bate mereu
Il stii si p-asta?
Da, asta este fratele meu
Il cheama Spitt, sta in mine zilnic
Si atunci cand se ruleaza sigur iar se druleaza filmu
N-ai sa crezi ce-o sa se intample
O sa ti se para nice
Am sa fac un Bridge si cu asta basta rise

N-ai sa crezi bai frate
O rupem de la jumateee
Findca noua nu ne pasa
Suntem poieti de strada
Si vrem fete de casa
Dau cu pace pentru cei ce nu vor sa puna piua
Goooooooooooooooool! Stam pe gazon toata ziua
Ca sunt cu Macanache si spun doamne fereste
Ca tipa asta verde face ochii sa roseste
Watchere, salveaza-ne si fa-mi un mix ca Dr.DRE
-oK!
Haide vino sa-ntelegi ca noi avem stilul fresh
Bagabontii de pe strada niciodata nu au sefi
Am venit sa facem show, d-asta lumea n-a plecat
Nu mi-o ard in fumuri albe si eu doar prin fumuri ard
Iau cravata de pe raft si mi-am pus si camasa
Am incelecat pe-o sa si v-am spus povestea asa

Refren (NELI):
Stau cu fratii mei
De luni pana luni
Prietenii cei mai buni
Cei mai nebuni dintre nebuni
Am zis ca:

Stau cu fratii mei
Stau, stau cu fratii mei
Prietenii cei mai buni
Cei mai nebuni dintre nebuni
De luni pana luni

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro