Lia Taburcean - Ca-n Filme Indiene (Versuri)

Versuri

Lia Taburcean - Ca-n Filme Indiene (Versuri)
Lia Taburcean - Ca-n Filme Indiene (Videoclip Oficial) - (Prod. by Kapushon)

Tu m-ai vazut si chiar mi-ai suras un pic.
Cumva cu indarjire.
Eu te-am crezut si chiar ti-am dat un pupic.
La prima intalnire (intalnire) - (filme indiene)
Eu-mi doream iubire ca-n povesti cu zane.
Dar tu minteai intr-una fara rusine.
Imi ziceai ca:
Incepand de maine voi fi numai a ta (numai a ta)

Nu ma amagi, nu ma amagi, nu ma amagi.
Cu doua surcele.
Esti fashionerii
Ca-n filme indiene.

Nu ma amagi, nu ma amagi, nu ma amagi.
Vedeta-s printre stele.
Da’ tu esti fashionerii.
Ca-n filme indiene.

Te laudai cu afaceri si cu firme.
Imi vorbeai cum ai vazut si tu prin filme.
Dar tot ce imi doream atunci cu tine.
O liniste in doi (o liniste in doi)
Tot ce spuneai erau doar vorbe in chirie.
O poezie pentru multe, nu doar mie.
Pe toate ai da dar n-ai sa poti inchiria.
Iubirea mea (iubirea mea)

Nu ma amagi, nu ma amagi, nu ma amagi.
Cu doua surcele.
Esti fashionerii
Ca-n filme indiene.

Nu ma amagi, nu ma amagi, nu ma amagi.
Vedeta-s printre stele.
Da’ tu esti fashionerii.
Ca-n filme indieneee.

Nu ma amagi, nu ma amagi.
Nu ma amagi, nu ma amagi.


Nu ma amagi, nu ma amagi, nu ma amagi.
Cu doua surcele.
Esti fashionerii
Ca-n filme indieneee.

Nu ma amagi, nu ma amagi, nu ma amagi.
Vedeta-s printre stele.
Da’ tu esti fashionerii.
Ca-n filme indiene

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro