Karie - SEVRAJ (Versuri)

Versuri

Karie - SEVRAJ (Versuri)
Karie - SEVRAJ (Piesa Oficiala) - (prod. Haarp Beats)

Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, știi că
Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, fată-ți spun că
Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, știi că
Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, da, da, da

Și sigur nu sunt cel mai bun
Dar sunt mai bun ca alții
Și cred că știu ce avem în comun
Repulsie pentru aberații
Și-ți place să.. îți fut mintea
Îți place să.. râzi întruna
Îți place să vorbești cu mine
Că sunt sincer, și urăsc minciuna
Și-ți place atenția, știi că eu ți-o dau pe toată
Adori intenția, știi că eu o am pe toată
Și-ți place să.. faci crize
Când nu răspund, crezi că-s cu p**de
Ești din neam de teroriste
Și uite așa ajungi la turiste
Că n-am nevoie de stres, oricum capu' meu e vraiște
N-am nevoie de-nco nebună, baiatu' vrea niște liniște
Vreau un medicament, deci tre' să fiu atent
Cu cine ies, cu cine merg, pe cine aleg, pe cine frec
Am căutat iubire dar e prea greu de găsit
Și să nu-mi ies din fire, acum nu mai caut nimic

Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, știi că
Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, fată-ți spun că
Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, știi că
Dacă ai apucat să vii,
O să revii, o să vrei să revii, da, da, da

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro