Se încarcă...

Karie feat. Samurai, Spectru & Johnny King - Cat Sa Pot Sa Trag (Versuri)

Versuri

Karie feat. Samurai, Spectru & Johnny King - Cat Sa Pot Sa Trag (Versuri)
Karie feat. Samurai, Spectru & Johnny King - Cat Sa Pot Sa Trag (Piesa Oficiala) - (prod. Criminalle)

Refren (Spectru):

Strofa 1 (Karie):
e1Karie, unu' care e-n dezvoltare întruna
A ales să facă ceva ce-i place lui printre stele cu Luna
Trage să aducă puțină
Strălucire, un dram de lumină
Le gândește și le îmbină,
A-nceput da' nu mai termină
A-nceput să sară jar și scântei,
Toți se cred acum dumnezei
La toți le place să facă pula mare fără niciun temei
Se trage tare da' doar din gură,
Se iubesc când nu se înjură
M-am transformat într-o creatură,
Și trag cu dinții fără dantură
Și-mi bag pula care s-o mai opri din treabă
Monștrii mei nu mă mai fut la cap, ei dau la labă
I-am îngenunchiat pe fraieri da' subtil mă întreabă
Dacă azi fac vreo excepție și-i aduc pe navă
Undeva în mintea mea se pare, e o slăbiciune
Poate e ceva cu care am fost adus pe lume
Și mai bine mor un nimeni decât un fals anume
Motivația mea e cauza, nu-mi trebuie renume

Refren (Spectru):

Strofa 2 (Samurai):
Ah.. eu le-am zis că mi se rupe
Am inima de piatră care nu pune la suflet
Mintea încărcată cu alcool și pagini multe
Conștiința împăcată și o tehnică ce rupe
Ah.. și sunt, oh, setat,
Inima mă întreabă cât mai pot să trag
Nu mai pot să tac, cred că-s obsedat
Ora 4 dimineața și toți dăm din cap
Ah.. prea multe necunoscute
Cum am ajuns aici, da-mi și mie amănunte
Ce oraș e-n clubu' ăsta că-s al dracului de multe
De ce zice toată lumea c-a venit să mă asculte
Ah.. cât să pot să trag
Sufletul îngheață și tot n-o să crap
Știu că vor să cad, da' eu n-o să-i las
Mereu vin cu ceva nou și le dau peste nas

Strofa 3 (Johnny King ):
Invidie și înșelăciune
Prostie, sălbăticiune
Draci în expansiune
Cum să tragi, stricăciune
Universu' e plin de minuni
Frate da' tu vinzi minciuni
Las-o mai moale că suntem mai buni
Nu ești Dumnezeu să te răzbuni
Ca s-ajungi departe tre' să tragi tare
Tre' să tragi cu încăpățânare
Fii liber să gândești, fii tu acel superman
A-a-ascultă vorbe de la wise man!

Trimiteți un comentariu

PUBLICITATE #1
evomag.ro%20 host.ag
PUBLICITATE #2
fly-go.ro vola.ro%20
PUBLICITATE #3
Divisima dEpurtat.ro
PUBLICITATE #4
ZorileStore DyFashion.ro
PUBLICITATE #5
AmaFashion hainedevis.ro
PUBLICITATE #6
maxpotent.com dentalwhitestrips.com%20
PUBLICITATE #7
performioepm.com