Guvid - Imi place feat. Aurora Baran (Poezie la ceas de seara) - (Versuri)

Versuri

Guvid - Imi place feat. Aurora Baran (Poezie la ceas de seara) - (Versuri)
Guvid - Imi place feat. Aurora Baran (Poezie la ceas de seara) - (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Guvid):
Imi pace ca joci teatru, ascunzandu-ti fata ce-ti surade
Imi place ca e ieftin si nu face doua ruble
Imi place ca joci teatru-n cafenele-n Dorobanti
Ascunzandu-ti sufletul, cautandu-ti noi amanti
Imi place ca mi-ai placut si atunci cand am vorbit
Ai tacut ca era prea mult
Imi place nepasarea, imi place asteptarea
Imi place ca nu o sa mai ai unde sa te duci cand simti chemarea
Imi plac multe si pe majoritatea le-am facut
Imi place ca le-am luat cum au venit nu m-am gandit prea mult
Imi placea ca te plac, acum nu te mai ascult
Imi placea te-am avut, imi place, te-am pierdut

Refren (Aurora Baran):
Imi placea ca ne-am placut
Dar eram surda si tu mut
N-am auzit, nu te-am citit
Cand eram pe muchie de cutit

Strofa 2 (Guvid):
Imi place cum te fastacesti si eviti sa imi vorbesti
Rosesti cand in ochi adanc ma privesti
Ca am fost baiat prea bun, restul erau prea pesti
Baiatul bun, peste prea mic pentru jocul tau prea de povesti
Prea feeric peisajul la care visa
Era prezenta aici, dar cu gandul pleca
Satula de iubiri pierdute si acelasi sevraj
O noua speranta, dar acelasi miraj
Si el prea slab ca sa o mai tina in frau
Ca era libera si atunci cand o tinea de brau
Ea tinea busuioc sub perna cand pervazu-i plin de grau
Visand iubiri nesfarsite precum cursul unui rau

Refren (Aurora Baran):
Imi placea ca ne-am placut
Dar eram surda si tu mut
N-am auzit, nu te-am citit
Cand eram pe muchie de cutit

Imi placea ca ne-am placut
Dar eram surda si tu mut
N-am auzit, nu te-am citit
Cand eram pe muchie de cutit

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro