Gojira & Planet H feat Stefan Matei - Esteban (Versuri)

Versuri

Gojira & Planet H feat Stefan Matei - Esteban (Versuri)
Gojira & Planet H feat Stefan Matei - Esteban (Videoclip Oficial)

Daa.. poti sa faci ce vrei
Atata tἰmp cat soarele nu mi-l iei
(atata timp cat soarele nu mi-l iei)
Si daa.. poti sa spui ce vrei
Pe drumul asta merg doar ochii tai
(pe drumul asta merg doar ochii tai)

Daa.. poti sa faci ce vrei
Atata timp cat soarele nu mi-l iei
(atata timp cat soarele nu mi-l iei)
Si daa.. poti sa spui ce vrei
Pe drumul asta merg doar ochii tai
(pe drumul asta merg doar ochii tai)

Daa.. poti sa faci ce vrei
Atata timp cat soarele nu mi-l iei
(atata tἰmp cat soarele nu mi-l iei)
Si daa.. pentru ca doar tu poti
Sa fii marea spre care inot
(marea spre care inot)

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro