El Nino si Samurai - METALE PRETIOASE (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai - METALE PRETIOASE (Versuri)
El Nino si Samurai - METALE PRETIOASE (Piesa Oficiala) - (prod. DJ Twist)

Intro:
Ah! Samuraiule, e unu fără un sfert, dimineaţa
Cum ne place nouă, noapte, eh, yo!

Strofa 1 (El Nino):
Câteva cuvinte despre mine, un paragraf
La cât de mult scriu puteam să fiu dactilograf
Ridic niste praf cu motoru meu Bucatti
La viteză mă ţine s-o dau cu orice Maseratti
Mamă, frate, ce tanti, cred că fii-sa mă place
Auzi cum bagă ăsta, mamă, ce tare mă sparge
Îţi place să moară fapta cum aranjez cuvintele
Dacă n-aprindem torţele, să aprindem dinamitele
Să se topească stalaclitele în pesteră de nu...
Am doborât usa şi sunt pregătit să intru
M-am pisat pe titlul tău de mare tehnician
Dacă nu mai exişti înseamnă că-s magician
Tu! Lasă-mă să intru, sunt gata să fac o poză
Mi-am băgat în vene muzica, îi cea mai marfă doză
Calciu şi glucoză şi orice p***a mea doreşte
Ştiu un cuvânt defect care ma defineşte.

Strofa 2 (Samurai):
Mă doare-n pulă, scriu, dacă e două, scriu
Dacă e sapte dimineaţa, mă apuc iar să scriu
Le pun de mic una după alta, se asează spart
Cabina, plec pe lună, cerul se distorsionează
Eu sunt visător de bază
Da' tre' sa implementez de altfel
Toţi avem idei, dar tu n-aplici, doar comentezi
Eu n-am ales, am fost alesul lor, devine un blestem
Gândeşte-te, dacă n-as putea să scriu as fi dement
Mă doare în pulă de sistem şi mi se rupe de Eugen
Mereu îmi ajunge sângele în pulă când mă inundă rimele
Mi-am luat o dată numele şi mi l-am dat la pix
Cred că am murit vreo opt minute, a fost de nedescris
Esti mare artist, când te aranjezi din nou pe note
Mă-ta te macină într-una că n-ai bani, bă, Don Quijote
Zice că arăţi ca Ghiote dacă scrii mai prost ca guma
Când mai ai încă o sansă dacă te opreşti acuma.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro