El Nino si Samurai - IN DREAPTA MEA (Versuri)

Versuri

El Nino si Samurai - IN DREAPTA MEA (Versuri)
El Nino si Samurai - IN DREAPTA MEA (Piesa Oficiala) - (prod. Criminalle)

Intro:
Fac banii, văd ceva pe faţa ta
Că ai avut tupeu să ştai în dreapta mea
Dacă poate, drumul şi anii, ne ajung
O să trag pe dreapta, până trece noaptea.
Fac banii, văd ceva pe faţa ta
Că ai avut tupeu să ştai în dreapta mea
Dacă poate, drumul şi anii, ne ajung
O să trag pe dreapta, până trece noaptea.

Strofa 1 (Samurai):
Tu eşti inspiraţia mea şi nu concep să fie altfel
Ne aşteaptă un drum lung, lasă bagajele în spate
Să plecăm cât mai departe unde vom fi numai noi
Să uităm acolo toate greutăţile şi apoi...
Să urcăm iară în masini şi să-i dăm spre orizont
Să admirăm asfinţitul de pe cel mai mare pod
Tu eşti cel mai marfă drog, şi eu le-am încercat pe toate
Şi mă rog mereu la cer ca nu cumva să ne desparte
Ştiu că inimile noastre în perfectă armonie
Îs două picături de ploaie care lovesc cât o mie
Ştiu că mulţumită ţie eu mă scald acum în cald
Binecuvântat şi liber, încă-s greu privind pe geam
Poţi să fi tu tot ce am, că restul sunt numai iluzii
Lucrurile materiale, dependenţele sunt scuze
Ţi-am citit sincer pe buze cel mai frumos noapte bună
Sper să adormi lângă mine până cerul se dărâmă.

Refren:
Fac banii, văd ceva pe faţa ta
Că ai avut tupeu să ştai în dreapta mea
Dacă poate, drumul şi anii, ne ajung
O să trag pe dreapta, până trece noaptea.
Fac banii, văd ceva pe faţa ta
Că ai avut tupeu să ştai în dreapta mea
Dacă poate, drumul şi anii, ne ajung
O să trag pe dreapta, până trece noaptea.

Strofa 2 (El Nino):
Am păstrat ce a fost frumos
Şi am luat la mine în portbagaj
La o plimbare prin ţară ca să nu intru în sevraj
Momentele frumoase, muza ce-mi erai o dată
Bluza cu parfumu' tău şi o dimineaţă dezbrăcată
Sub cearceaf comoara mea, trag pe dreapta în vamă
În pat dintr-un model, fac o poză, o pun în ramă
Am adunat câteva sute şi credeam că m-am schimbat
Azi e una din zilele în care mă simt agitat
Am amestecat toate sticlele din casă
Şi m-am panicat că nu te-am mai văzut cea mai frumoasă
Poate că-i timpu' să te las, poate poţi să nu ma judeci
Fac o plecăciune în faţa ta să nu te întuneci
Că ai fost în dreapta mea, cu bune, cu rele, cu timpu'
Am ajuns să concurăm unu cu altu' pentru titlu
Nu mi se pare normal, numai pe tine te aveam
Acuma scriu despre mine, articole pentru Can-Can.

Refren:
Fac banii, văd ceva pe faţa ta
Că ai avut tupeu să ştai în dreapta mea
Dacă poate, drumul şi anii, ne ajung
O să trag pe dreapta, până trece noaptea.
Fac banii, văd ceva pe faţa ta
Că ai avut tupeu să ştai în dreapta mea
Dacă poate, drumul şi anii, ne ajung
O să trag pe dreapta, până trece noaptea.

Trimiteți un comentariu