Dred - E despre mine (Versuri)

Versuri

Dred - E despre mine (Versuri)
Dred - E despre mine (Piesa Oficiala)

Zambesc fara motiv, dar asta nu-i fericire
Am zis ca uit toti, si am uitat de mine
Vreau sa ma vindec, sa simt iar bucurie
Unde-mi esti, copilarie?

Mama, nu pot sa te ating !
Ce reci am devenit... acum chiar as vrea sa mint...
Nu vreau sa simt ce simt atunci cand nu mai simt
Aprind amintiri noaptea si ma sting...

Vreau linistea unei nopti de iarna in suflet
Cand sunt dulce parca toti au diabet
Nu ma simt copil, dar nici adult
Decat sa ascult lumea mai bine sa fiu surd

M-am saturat sa ma prostesc ca sa te amuz
Imi ceri sa fiu eu si eu sunt confuz
Ceva doare-n interior, sunt atat de gol
Si umplu orice e gol cu ura si alcool...

Nu mai vreau sa traiesc in trecut!
Doare cand vad ca prezentu-i mai crud
Ce viitor sa am cand eu nu-mi traiesc prezentu'?
Nimeni nu te place? Cunosc sentimentu'...

N-am faima, n-am bani, nu ma cred cineva
Nu fac nimic special daca-ti cant de viata mea...
Cand raman cu mine duc cel mai mare razboi
Sunt plin de mine, dar am ochii prea goi

Tata, unde-ai fost cand aveam nevoie?
Fac doar ce vreau fara sa-ti mai cer voie
Tata, unde-ai fost cand m-am pierdut
Tata, nu ma cauta ca eu nu mai sunt...

Ce faci, frate? Esti bine? Simti fericire?
Tu treci peste orice, si-ai trecut de mine...
Tu nu vezi ce-am devenit? O simpla amintire..
Ma bucur ca esti bine acolo-n iubire

Lasati-ma sa mor unde soarele apune
Toti rad cu mine, dar nimeni nu ma dispune
Vad frigul in ochii ei de cand nu-i ofer caldura
Nu stiu ce s-a intamplat, te rog, indura

Prietenii-s prieteni, mai bine-mi iubesc dusmanii
In mintea mea am doar lucruri stranii
Nu fac bani, si nici nu ma fac banii
Lucrez 10 ore pe zi... uite cum trec anii

Am pierdut atatea lacrimi in noptile reci
Am devenit din piatra, prin mine nu mai treci
Cand inchid ochii imi vad moartea-n fata
M-am saturat sa simt fericirea la distanta

As sparge oglinda cand imi arata tot ce doare
Lumea mea a devenit o inchisoare
Dar lumea mea a devenit straina
A devenit strain si omul din oglinda...

Ce frumos scriu... si ce frumos plang
In brate n-am ce sa strang...
Inima mi-e straina, nu-i mai simt pulsu'
Stiu ca ma cunosti, eu sunt opusu'

Da-mi iubire cand cad la pamant
Vreau sa-mi scot inima din mormant
Da-mi aripi cand cad la pamant
Trupul tau sa-mi fie vesmant...

Am iubit doar stele cazatoare
Acum nu mai iubesc deloc oameni
Iubesc natura, stelele si luna
Vreau sa fug pe afara cand se aseaza bruma

Unde-mi sunt zilele bune?
Caut ceva serios printre atatea glume
Ce generatie... curve si drogati
Toti se viseaza bogati...

Imi vine sa tip cand peretii ma strivesc
Inchid mereu ochii cand ma privesc
Am ceva-n torace, plange si tace
Cauta iubire intre razboi si pace

Nu ma recunosc, de ce devin violent?
Te doare-n p**a ca-s eu indiferent
Ii urasc pe toti si eu sunt ca restu'
Dar restu-s diferiti... minciuni si resturi
...

Ma simt uitat de lume in lumea mea
Patul meu e mai gol ca inima
Ma simt in mormant, viermii ma mananca
Ce sa fac ca inima sa nu mai planga?

M-am saturat... N-am motive sa traiesc
N-am motive sa zambesc...
Baga-mi-as p**a-n mortii ei de viata
Urasc tot ce am in fata !

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro