Dorian - Yes, e RWMNCS (Versuri)

Versuri

Dorian - Yes, e RWMNCS (Versuri)
Dorian - Yes, e RWMNCS (Official track)

N-au crezut, no,
Cine ar fi crezut, yo?
Ca nici acum nu cred ca eu si RURD suntem d-abia la inceput.
Unele dude au cazut
Altele stau in palmares
Am inceput s-aud voci, topurile scenele si piesele vorbesc.
La studio livrez comanda repede ca Benihana
Si am tras mai multe linii decat Tony Montana
Si fiecare vers are minim un sens
Ca drumu-i lung, cu multe benzi
S-a invartit, s-a fumat,
S-a turnat, s-a baut,
S-a facut, s-a rulat,
S-a pariat, s-a pierdut.
Cand e un vibe e un vibe
Nu mi-l stric, nu mi-l f*t
E vorba doar despre produs:
Cum e facut, cum e scris si cum e spus
Si trebuie toti s-auda
Toti sa auda
Si aia care sunt pe bune
Si aia care sunt pe ciuda
Sa auda
Toti sa auda
Daca muzica-i femeie crede-ma ca niciodata nu a fost mai uda, fiindca
Iese RWMNCS,
Yes, e RWMNCS,
Iese RWMNCS
Yes, e RWMNCS

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro