Dorian feat. Shift - Am, iubito (Official track)

Official track

Dorian feat. Shift - Am, iubito (Official track)
Dorian feat. Shift - Am, iubito (Versuri)
Dorian feat. Shift - Am, iubito (Videoclip Oficial HD-4K)

Piesa “Am, iubito” da numele noului EP-ul lansat de Dorian.
Materialul este un soundtrack de noapte, o selectie de melodii care descriu momente si stari, unde atmosfera e cheia.

Artisti interpreti: Dorian, Shift
Muzica: Florin Boka (F3enom), Dorian Micu, Andrei Mihai, Lucian Nagy
Text: Dorian Micu, Gabriel Mihai Istrate

Tracklist:
1. Dorian - Nopti albe (intro) - (Official track) - (Versuri)
2. Dorian - Sirop (Offcial track) - (Versuri)
3. Dorian feat. Shift - Am, iubito (Official track) - (Videoclip Oficial HD-4K) - (Versuri)
4. Dorian - Trip (Official track) - (Versuri)
5. Dorian - 2 pahare (Official track) - (Versuri)
6. Dorian - Yes, e RWMNCS (Official track) - (Versuri)

Auditie placuta:

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro