Delia - Fulg (Versuri)

Versuri

Delia - Fulg (Versuri)
Delia - Fulg (Videoclip Oficial)

Ingerii ingheata cand totul e ceata si fum
Stau pe intuneric, visez la lumini de Craciun
Ingerii plang cand ma vad cum m-am ratacit
Cum am uitat sa iubim dintr-o data, dar cum?

Refren:
Hey fulg, zboara inapoi catre cer!
E intuneric si ger
Hey fulg, doar o secunda de-ai sta
Te-ar topi palma mea

Fulgule, nu te grabi sa te asezi peste drum
Stai sus in ceruri, aduna-mi sclipiri in Ajun
Fulgul e obrazul, mi-e cald si din ochi
Imi aluneca lacrima, sterg iar cu maneca
Vin tot mai multe, nu mai am de unde sa adun

Refren:
Hey fulg, zboara inapoi catre cer!
E intuneric si ger
Hey fulg, doar o secunda de-ai sta
Te-ar topi palma mea

Hey fulg, zboara inapoi catre cer!
E intuneric si ger
Hey fulg, doar o secunda de-ai sta
Te-ar topi palma mea

Hey fulg, zboara inapoi catre cer!
E intuneric si ger
Hey fulg, doar o secunda de-ai sta
Te-ar topi palma mea

Hey fulg, zboara inapoi catre cer!
E intuneric si ger
Hey fulg, doar o secunda de-ai sta
Te-ar topi palma mea

Trimiteți un comentariu