Damian & Brothers feat. Andra & Cabron - Lume, lume (Versuri)

Versuri

Damian & Brothers feat. Andra & Cabron - Lume, lume (Versuri)
Damian & Brothers feat. Andra & Cabron - Lume, lume (Graphic Video)

Lume, lume, soro lume
Lume, lume, soro lume
Când să mă satur de tine
Când să mă satur de tine
Lume, soro lume
Când s-o lăsa sec de pâine
Si păhăruțul de mine
Lume, soră lume

Poate-atunci m-oi sătura
Poate-atunci m-oi sătura
Când o suna scândura
Cand o suna scândura
Lume, soro lume
Când m-or băga în mormânt
Și n-oi mai fi pe pământ
Lume, soro lume

Cabron:
Lumea e rea, da' fără ea-i mai rău
Am scris în zeci de rânduri
Dar niciodata nu i-am scris o odă fiind rupt de gânduri
Lumea, frumoasa mea
Toată lumea imi zicea
Ai grijă cu ea că-i mare ……. și îți va plăcea
Și mi-a plăcut le fel cum le-a plăcut și lor
Dar de-o vreme am început să-i dau verde de semafor
Să plece și să mă lase ușor
Pân-o fi să zbor
Și să aștepte s-o chem eu
Când o fi să mor

Când o suna scândura
Cand o suna scândura
Lume, soro lume
Când m-or băga în mormânt
Și n-oi mai fi pe pământ
Lume, soro lume

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro