Andreea Banica feat. Oana Radu - Fie ca vrei, fie ca nu (Versuri)

Versuri

Andreea Banica feat. Oana Radu - Fie ca vrei, fie ca nu (Versuri)

Andreea Banica feat. Oana Radu - Fie ca vrei, fie ca nu (Official Single)

Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Tu chiar nu vezi ca te ranesti
Fie ca vrei, fie ca nu

Eu stiu ca simti altceva
Da’ te complaci asa
De ce nu faci ceva
Fata, chiar se vede pe fata ta
Ca vrei ca altcineva
Sa doarma pe perna ta
Si scut si ???
Talk dirty in pat, dirty cu adevarat
Chiar nu te-ai saturat
Te prosteste, credulo
Ia-ti viata si du-o
Langa cine merita cu adevarat

Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Fie ca vrei, fie ca nu
Tu chiar nu vezi ca te ranesti
Fie ca vrei, fie ca nu

De ce te minti ca poti sa treci
Peste ce nu intelegi
Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Fie ca vrei, fie ca nu

Fie ca vrei, fie ca nu
Fie ca vrei, fie ca nu

Prea multa tacere
N-alunga durere
E o neplacere
Doar sa-i fac pe plac
Si tot ce am luat pe mere
Am dat pe pere
Dar inima-l cere
Si n-am ce sa fac
El inchide porti
Cand eu ma chinui sa le deschid
Zile si nopti caniculare
Dar e tot frig
Si ma intreb daca eu chiar nu m-am schimbat cu nimic
De ce e el prea diferit
Fata de ce am intalnit

Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Fie ca vrei, fie ca nu
Tu chiar nu vezi ca te ranesti
Fie ca vrei, fie ca nu

De ce te minti ca poti sa treci
Peste ce nu intelegi
Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Fie ca vrei, fie ca nu

Nu mai iesi, nu ma zambesti
Nu mai stii nici cine esti
Pentru el te ingrijesti
Dar in schimb
Tu nu primesti nimic la schimb
Zi de zi se aprind
Torte care prea greu se sting
Oamenii se mint
Sa nu crezi nimic.
Iubirile se pierd in timp

Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Fie ca vrei, fie ca nu
Tu chiar nu vezi ca te ranesti
Fie ca vrei, fie ca nu

De ce te minti ca poti sa treci
Peste ce nu intelegi
Cred c-ar fi mai ok sa pleci
Fie ca vrei, fie ca nu

Ca nu, ca nu
Fie ca vrei, fie ca nu
Ca nu, ca nu
Fie ca vrei, fie ca nu

Trimiteți un comentariu