Tranda - La Rasarit (feat. Angeles) - (Versuri)

Versuri

Tranda - La Rasarit (feat. Angeles) - (Versuri)
Tranda - La Rasarit (feat. Angeles) - (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Tranda):
Sunt intre iad si paradis
Tot ce fac e doar un vis
Clipa mea de infinit
Inapoi la rasarit
Gustu-i dulce si amar
La fel ca atunci cand numar bani
Ii fac, ii strang, ii storc un pic
Inapoi la rasarit
Linistea s-a stabilit
In capul meu de ceva timp
Spun ce cred si fac ce simt
Inapoi la rasarit
Azi si ieri, lumi paralele
De aici incolo catre stele
Fa-mi o poza si-am zambit
Pe plaja la rasarit

06:00 dimineata, vad cum Soarele rasare
N-am ajuns aici din intamplare
06:00 dimineata, rulez cu o p*&%@ tare
N-a venit aici din intamplare

Refren (Angeles):
Fara somn, fara somn
Fac aceleasi lucruri din nou
Fara somn, fara somn
Toata viata pana adorm

Fara somn, fara somn
Fac aceleasi lucruri din nou
Fara somn, fara somn
Toata viata pana adorm

Strofa 2 (Tranda):
Sunt intre vis si compromis
Sunt Tomis Nord de ceva timp
E prea tarziu sa ma mai schimb
Ne vedem la rasarit
Beau o sticla, poa' sa ploua
Beau o sticla, poate doua
Pentru cei care nu-s aici
Ne vedem la rasarit
Asta-i cel mai tare mix, shau' artist egocentrist
Ia-ti pahar, sunt altruist
Ne vedem la rasarit
Si restul zilelor noastre
Să radem de alea mai proaste
Ca barul e plin si eu ma implic
De la apus la rasarit

06:00 dimineata, vad cum Soarele rasare
N-am ajuns aici din intamplare
06:00 dimineata, rulez cu o echipa mare
N-am venit aici din intamplare

Refren (Angeles):
Fara somn, fara somn
Fac aceleasi lucruri din nou
Fara somn, fara somn
Toata viata pana adorm

Fara somn, fara somn
Fac aceleasi lucruri din nou
Fara somn, fara somn
Toata viata pana adorm

Strofa 3 (Tranda):
Am sentimentul solid ca asfaltul
Asta nu-i muzica pentru ma-ta si tac-tu
Cand stii ca rahatul meu te-a lovit
Vine 4/4 la fel ca un Jeep
Pare ca pun presiune
Pe cine? Pe lume?
Pe cine? Pe tine? Pe bune?
Poate ca fac curatenie un pic
Fara falsi la rasarit

Refren (Angeles):
Fara somn, fara somn
Fac aceleasi lucruri din nou
Fara somn, fara somn
Toata viata pana adorm

Fara somn, fara somn
Fac aceleasi lucruri din nou
Fara somn, fara somn
Toata viata pana adorm

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro