Sisu Tudor - Symphonia cu Roxana Zbora (Versuri)

Versuri

Sisu Tudor - Symphonia cu Roxana Zbora (Versuri)
Sisu Tudor - Symphonia cu Roxana Zbora (Videoclip Oficial)
Sisu Tudor - Symphonia cu Roxana Zbora (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Sisu Tudor):
Rupe-i, rupe-i.. asta e ce toata lumea-mi spune
Nimeni nu mai e ca tἰne, nimeni n-o mai da ca tine
Plus c-ai bagabonti cu tine, o multime
Reprezinti strada si-ai facut din asta o simtire
C-ai tu o sclipire care face bagabontul sa se simta bine
C-ai bagat bile, ai fumat kile, ai spart masini si magazine
Pe la puscarie, sase ani de zile si tot ai pe fata fericire
Te doare-n p*la si te bagi daca-ti zic de-o jmecherie
De-asta o ardem frati inca din copilarie
Cu buzunare pline de hartie, ne facem de cap
Ca viata asta pare doar o porcarie
Tarfele-s gramada ca avem talent in meserie
Plus ca toata viata am vandut doar veselie
Noi suntem golani pane ne punem in sicrie
Hai, fratie, arunca o vorba, asta-i o biografie

Refren (Roxana Zbora):
Viata mea-i o simfonie, sunete si poezie
Aud doar ce-mi place mie.. cine ma cunoaste, stie
Viata mea-i o simfonie, sunete si poezie
Aud doar ce-mi place mie.. cine ma cunoaste, stie

Strofa 2 (Sisu Tudor):
De-as putea lua de pe raft, atunci as lua rabdarea
Dar eu ma consum mai rau ca lumanarea
Tot ce-ating e strategie, planuri si viziuni despre maretie
Inainte vedeam tot ca pe-o jucarie, acum totu-n jurul meu e simfonie
Simte-ma cand sunt sincer ca o liturghie
Iarta-ma cand ma inchid in mine ca-ntr-o colivie
Poate ora e tarzie, vrei sa dorm ca in copilarie
Imi pare rau, nu scot iepurii din palarie
Nici nu scriu vreo balarie pentru ras si veselie
Vreau sa dau marturisire despre.. fiti cu vieti senine intr-un iad cu vieti sterile
Ce-asteptari ai de la mine cand constiinta-i o stafie
Lumea vrea doar nebunie si eu vreau sa fiu lumina vie
Daca nu vine lumina atunci cine ma invie
C-am in suflet lacomie si mandrie dar eu vreau o simfonie

Refren (Roxana Zbora):
Viata mea-i o simfonie, sunete si poezie
Aud doar ce-mi place mie.. cine ma cunoaste, stie
Viata mea-i o simfonie, sunete si poezie
Aud doar ce-mi place mie.. cine ma cunoaste, stἰe

Cineva, cineva, cineva, cineva.. nu stie
Cineva, cineva, cineva, cineva.. nu stie...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro