NELI feat. KEED - O viata noua (Versuri)

Versuri

NELI feat. KEED - O viata noua (Versuri)
NELI feat. KEED - O viata noua (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Neli):
Mi-am schimbat parerea.
N-as putea sa mai cred in oameni, asta-i tacerea mea.
Spre placerea ta. Intrecerea mea.
Cand vorbesti ce nu poti sa vezi
Nu-ti place cum te tratezi.
Ai face orice sa incetezi sa visezi sa traiesti.
Asa cum gandesti si cum crezi crezi crezi(viata noua)
Ca meriti si tu alta viata.
Aproape nu mai e speranta.
E trist tot ce asculti dimineata.
Dintr-o data cu totul se vindeca scopul.
Si incep sa miste, spune-le ca am zis...
Cateodata nici tu nu stii ce vrei.
Sa schimb oamenii sau sa schimb vorbe cu ei.
Astia nu vroiau sa ma creada.
Cand spuneam ca n-au in cine sa creada.
Acum se intorc sa imi vorbeasca din nou.
Multi isi doresc sa discute de nou.
Da’ nu pot sa fiu fals.
Si sa nu recunosc ca usor m-am retras.
Nu-mi recunosc rautatea din glas.
Am grija cum calc la fiecare pas.
E o lume nebuna. E rau si furtuna.
Si-n mijloc stau eu cu karma de mana.
Vorbele dor, soaptele ma-ngana.
Sarpele nu tace, are ceva sa-mi spuna.
Nu-i sincera sinceritatea lui buna.
Celalalt io vrea sa-i spun o minciuna.
Sa ma lase-n pace ca sa-mi vad de drum.
Eu nu vreau sa mint ca sa fiu un om bun.
Nu vreau sa ranesc, lasa-ma in pace.
Degeaba faci rau ca tot se intoarce.
Crede-ma ca stiu de la inceput.
Vei simti tot ceea ce ai facut (la fel ca mine)

Refren (Neli):
Asa ca vreau o viata noua.
Simt ca vreau o viata noua.
Nu stiu ce va trebe’ voua.
Da’ eu vreau o viata noua.

Asa ca vreau o viata noua.
Simt ca vreau o viata noua.
Nu stiu ce va trebe’ voua.
Da’ eu vreau o viata noua.

Strofa 1 (Keed):
Ce filme proaste.
Ce certuri monstruoase.
Vor naste ura.
Ce cercuri vicioase.
De ce inchid ochii atat de des la insulte.
De ce incerc sa-l ajut pe cel ce nu vrea sa se ajute.
De ce continui sa-mi atribui stari nascute din frustrari.
Si neajunsuri.
Cand prin atatea incercari vin atatea schimbari.
De ce atatea intrebari cand am atatea raspunsuri.
Stii ca la baza raului sta binele.
Iau toata ura ce-o primesc si-o transform in dragoste.
Unii dintre voi imi provoaca greata.
Am invatat sa acord a doua sansa.
Si a treia si a patra si a cincea si tot asa.
Sa se hraneasca raul cu bunatatea mea.
Eu atat cat pot sa duc o sa educ.
Rolul meu pe acest pamant e sa ajut.
In fata incercarilor sa raman intact.
Automat, autocontrol, autodidact.
M-am jucat cu focul negru si am castigat.
Am reusit sa stralucesc fara sa ard.

Refren (Neli):
Asa ca vreau o viata noua.
Simt ca vreau o viata noua.
Nu stiu ce va trebe’ voua.
Da’ eu vreau o viata noua.

Asa ca vreau o viata noua.
Simt ca vreau o viata noua.
Nu stiu ce va trebe’ voua.
Da’ eu vreau o viata nouaaa.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro