Nane - Luna Plina (Versuri)

Versuri

Nane - Luna Plina (Versuri)
Nane - Luna Plina (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Nane):
N-o sa-ti ies în evidenta, fiindca vin din cartier
Am o gluga pe cap, coardo, posibil sa nu m-observi
Azi mi-o ard la fel ca ieri, ma tot vezi ca mi-o încerc
Stii ca nu ma-nvart in cerc, limita nu e la cer
Ca un arhitect de strada, in mortii mei, io construiesc
Caramida cu caramida, pan' o sa reusesc
Fiindca tot ce imi doresc e sa-mi rulez filmu', fai!
Am o mie ani-lumina, stiu o mie si una cai
Adu tabla! Ca tre' sa fiu chill si nu-mi place halba
Nu-mi place nici "alba", sorry, Jessica, esti nada
Ca daca trag cu brigada, e posibil sa vezi spada
Si-i posibil sa nu mai vezi niciodata strada
Shhh! - Lasa vrajeala, sa nu ne-auda
Ca in grinder am o buba si trecem pe langa duba
E mega chilleala, bro, nu ne-o ardem pe fuga
Noaptea-i lunga, ii dam pana drumu' se infunda...

Refren:
Cand apare luna pe cer
Vezi ca prind viata liliecii din cartier
Si noaptea ne da superputeri
Si iesim cu totii din pesteri dupa placeri

Cand apare luna pe cer
Vezi ca prind viata liliecii din cartier
Si noaptea ne da superputeri
Si iesim cu totii din pesteri dupa placeri

Strofa 2 (Nane):
Constructor in interioare, stau sa bat la cuie
Stiu ca viata-i o tarfa si de aia-i trag la m**e
Traiesc fara reguli, ca sunt mult prea creativ
Ma cunosc cu benzile, de zici ca sunt fictiv
Sau erau bandele
Sau bagaboantele
Sau erau plantele, sau altele
Ca stiu si altfel de...
Dubiosenii, unde nu te duce mintea
Stiu ca garda are arme, dar nu pot fi tinta
Ex vanzator condimente, stii ca sunt calit, ba!
Am obiecte contondente, mintea ascutita
Si alerg cu talharii mei, traind La Vida Loca
Plus ca fata mea are aroma de Mallorca
Anu' trecut a fost ultimu' falit
Anu' asta o s-o rup din strada, fix pe beat
Sunt de neoprit, ca 3-aru' lu' Bebe in blana
Nu stii cine sunt, chiar daca stii cum ma cheama
Bagabelo!

Refren:
Cand apare luna pe cer
Vezi ca prind viata liliecii din cartier
Si noaptea ne da superputeri
Si iesim cu totii din pesteri dupa placeri

Cand apare luna pe cer
Vezi ca prind viata liliecii din cartier
Si noaptea ne da superputeri
Si iesim cu totii din pesteri dupa placeri

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro