Nane feat. Killa Fonic - Eu & Baietii (Versuri)

Versuri

Nane feat. Killa Fonic - Eu & Baietii (Versuri)
Nane feat. Killa Fonic - Eu & Baietii (Making Of)
Nane feat. Killa Fonic - Eu & Baietii (Videoclip Oficial)
Nane feat. Killa Fonic - Eu & Baietii (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Nane):
In brigada mea n-am nicio panarama
Am doar frati de pe alta mama!
Unii n-au macar idee ce inseamna
Dar, cu baietii mei pot sa ma leg la rana!
Si poate ca nu-ti vine sa crezi
Băietii mei sunt ON la orice ora ii apelez...
Dau de vreo belea si nu stiu cum sa ies
Nu sunt singur, de-aia nu ma panichez
Ca au fost acolo in cele mai proaste zile
Cand ajung in varf, or sa vina dupa mine
C-au fost acolo si la naspa si la bine
Si daca nu-i stiu bine, imi iau numai filme!
Pentru ca-i fiecare-n filmu' lui
Si fiecare-si face banii-n filmu' lui
Saracia ne-a imprastiat pe glob,
Dar cand ne revedem, muistilor, sa faceti loc!
Ca sunt...

Refren (Nane):
Din nou cu baietii mei
Rulam la inaltime
Cand sunt cu baietii mei
Lumea ne apartine

Din nou cu baietii mei
Rulam la inaltime
Cand sunt cu baietii mei
Lumea ne apartine

Killa Fonic:
Nu ma dau din zona mea
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zona-i langa frati, surori
Nu ma iei de langa, mama, nu!
Nu ma iei de langa clica, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!

Nu ma dau din zona mea
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zona-i langa frati, surori
Nu ma iei de langa, mama, nu!
Nu ma iei de langa clica, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!

Strofa 2 (Nane):
Si ne doare-n p*** de alte brigazi
Vorbiti amp***a, n-ati ars-o cu noi, pe strazi...
N-ati fumat cu noi, n-ati combinat cu noi
Cand a fost de cacat tot, n-ati alergat cu noi!
Au fost zile insorite, zile cu ploi
Important a fost ca n-am dat inapoi
Vremurile grele doar ne-au intarit
Ca le-am facut sa plece exact cum au venit!
Asa ca cercu-i mai restrans si mai puternic
Iar in privinta altora, sunt si mai sceptic
Si o sa reusim, indiferent cu ce-o dam
Pentru echipa mea, doar stii ca sar ca Jordan!
Si-o să fie bine, brosilor, o simt
Peste ani, o sa radem de tot ce-am patit...
Soarele apare dupa luna, din nou
Departe acum, vom fi aproape din nou!

Stăm departe unii de alții
Dar când ne revedem, suntem ca frații
Pentru că totu-i fix la fel
Și după ce au trecut anii...
Stăm departe unii de alții
Dar când ne revedem, suntem ca frații
Pentru că totu-i fix la fel
Și n-au contat vreodată banii!

Refren (Nane):
Din nou cu baietii mei
Rulam la inaltime
Cand sunt cu baietii mei
Lumea ne apartine

Din nou cu baietii mei
Rulam la inaltime
Cand sunt cu baietii mei
Lumea ne apartine

Killa Fonic:
Nu ma dau din zona mea
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zona-i langa frati, surori
Nu ma iei de langa, mama, nu!
Nu ma iei de langa clica, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!

Nu ma dau din zona mea
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Zona-i langa frati, surori
Nu ma iei de langa, mama, nu!
Nu ma iei de langa clica, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!
N-o sa ma scoti tu din zona, nu!

Trimiteți un comentariu