Deliric x Silent Strike - Maine ft. EM (Versuri)

Versuri

Deliric x Silent Strike - Maine ft. EM (Versuri)
Deliric X Silent Strike - Maine ft. EM (Instrumental)
Deliric x Silent Strike - Maine ft. EM (Videoclip Oficial)
Deliric x Silent Strike - Maine ft. EM (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Deliric):
Vad noroiul din oameni, mazga din noi toti
Softuri cu buguri, carcase de roboti
Cant despre schimbare, caut update-ul
Sa poa' sa-mi separe si frica si hate-ul
Si parte din problema: nu-i unu' mai breaz
Ca arati cu degetul, il bati pe obraz
Ramai jos cand cazi? In scuze te scalzi?
Nu lasa pe maine ce poti face azi!
Viata are haz, nu fac vreun naz
Dar fiecare zi e un alt macaz
S-alegerile noastre ma tin treaz
D-aia ziua de maine nu-mi da ragaz

Bridge (Deliric):
De unde am plecat si unde am ajuns
N-am reusit sa gasesc raspuns
Oricat am strans nu imi e de-ajuns
Scopul nostru inca mi-e ascuns

Refren (EM):
Oglinzi ce spun povesti ca un tablou
Soptesc ca poate maine e mai rau
Ai construit pereti in jurul tau

Oglinzi ce spun povesti ca un tablou
Soptesc ca poate maine e mai rau
Ai construit pereti in jurul tau

Strofa 2 (Deliric):
De la mersul biped la primul pas pe luna
Am făcut pasi incet, am ramas in urma
Am facut pasi rapid, ne-am rupt de turma
Si pasi inapoi ce speranta ne curma
Ca facem pasi mari pentru omenire
Dar pasi prea mici pentru omenie
Progresul arata bine pus pe hartie
Cand masori realizari din tehnologie
Comunic cu oameni oriunde pe glob
Dar nu ma salut cu vecinii de bloc
Am noroc de aripi, nu zbor deloc
‘s atatea orgolii sa ma tina pe loc.

Bridge (Deliric):
De unde am plecat si unde am ajuns
N-am reusit sa gasesc raspuns
Oricat am strans nu imi e de-ajuns
Scopul nostru inca mi-e ascuns

Refren (EM):
Oglinzi ce spun povesti ca un tablou
Soptesc ca poate maine e mai rau
Ai construit pereti in jurul tau

Oglinzi ce spun povesti ca un tablou
Soptesc ca poate maine e mai rau
Ai construit pereti in jurul tau

Strofa 3 (Deliric):
Sa-ntelegem viata am rescris genomul
Dar n-am reusit sa-ntelegem omul
D-aia printre toate prin societate
E plin de armate de primate deprimate
Maimuta de ieri azi e un caine
In jungla de fier se bate pe paine
Cand batem moneda chiar pe moneda
Ne facem racheta, vrem alta planeta
C-am dat copacii verzi pe blocuri gri
Si cerul albastru pe masini rosii
Si-am furat stelele pentru copii
De prin orase si suburbii

Bridge (Deliric):
De unde am plecat si unde am ajuns
N-am reusit sa gasesc raspuns
Oricat am strans nu imi e de-ajuns
Scopul nostru inca mi-e ascuns

Refren (EM):
Oglinzi ce spun povesti ca un tablou
Soptesc ca poate maine e mai rau
Ai construit pereti in jurul tau

Oglinzi ce spun povesti ca un tablou
Soptesc ca poate maine e mai rau
Ai construit pereti in jurul tau

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro