El Nino - Ma intreaba lumea (Versuri)

Versuri

El Nino - Ma intreaba lumea (Versuri)
El Nino - Ma intreaba lumea (Prod. Spectru) - (Official Audio)

Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...


Strofa 1:
Ma intreaba lumea despre noi doi, tacere
In torace bezna si frig si durere.
Si caut placere, culmea in mizerie,
A doua zi-n oglina e-un barbat care ma sperie.
Mi-aduc aminte cum priveam fericirea,
Aproape c-o puteam s-o ating. Nefericirea
Astepta momentu'n care ma pierdeam cu firea
Si din pacate ura pune la pamant iubirea.
Inima te cauta, te va gasi, promite
Cu vocea mea-n cuvinte spune tot ce simte.
Tristete, acasa plange patul,
Ma-ntreaba daca nu cumva te vezi cu altu''.
E aproape 4 dimineata, inca scriu,
O poezie despre sufletu meu pustiu.
Ingerii dorm, demonii ma-ncearca,
De cand ai plecat, in capul meu e tot o cearta.

Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...


Strofa 2:
Viata e dulceata care poate fi amara,
E fericirea care uneori poate sa doara.
O moara stricata, omoara sentimentele
Pe care n-are gust indiferent de condimente.
Dragostea e-o margea ce straluceste,
O ciocolata care-n neatentie, se topeste.
Dragostea orbeste si te-nebuneste daca
In dormitorul vostru se repeta aceeasi placa.
Ma intreaba lumea despre noi doi, ciudat
E ca nu mi-aduc aminte ziua-n care ne-am certat.
Cel mai bun prieten, cea mai buna amanta,
Nevasta perfecta, peste noapte distanta.
Si dintr-o data jocul de lumini ma-nebuneste,
Fiecare loc imi aminteste,
De vocea ta, vibratia ma cutremura,
Atat de cald afara, sufletul meu tremura..

Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...
Ma intreaba lumea despre noi doi...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro