El Nino - 1000 de parai (Versuri)

Versuri

El Nino - 1000 de parai (Versuri)
El Nino - 1000 de parai (Prod. Maich) - (Official Audio)

Sa-ti spun de unde vine vocea mea atat de calda,
De unde vantu-ti bate-n ceafa rece ca o arma.
Raman pe dinafara, daca e vorba de triunghiuri,
Am un singur Dumnezeu, raman cu el pana la scanduri.
Am un milion de ganduri de bine, de rau,
Nu ma stii de interlop, cum nu ma stii de fatalau.
Sunt bine, fratioru' meu, ramai la treaba ta,
Ca, daca nu te prinde pielea, te imbracam in catifea.
La o masea, vrajeala ta din 98',
Zi-mi de ce vorbesti de sus, a fost taica-tu pilot.
Ca vreun pui de mafiot nu pari sa fii, adevarat,
De ce un om simplu vrea sa para complicat.
La tine-n cap pare ciudat,
Eu stiu exact ce reprezint,
Inimi care stralucesc, daca luminile se sting.
Intind coara legendar ca Amza Pellea,
Reprezint sudul fierbine, sa va luam in p**a vremea.
112, tre' sa vina pompierii,
Cel mai mare scriitor european ca Alighieri.
Am dat foc la industrie, miroase a mahoarca,
Am familia unita si constiinta impacata.
Daca te gandeai cumva ca 1000 de parai,
Poate sa schimbe peste noapte un golan intr-un cobai.
Stai jos in banca ta putin sa treaca timp,
Am niste verde care arde in orice anotimp.
Adica-mi pastrez calmu', ma feresc de galagie,
Slava Domnului ca pot sa-mi pun capul pe hartie.
Un gram de nebunie, fratele tau are-o tona,
Si-am momenta cand trec prin cartier ca o fantoma.
Si parca-mi place, ca prea multa atentie,
Uneori in comparatie o noapte de detentie.
Apropo de droguri, cateodata ma rastoarna,
Da' totodata imi tin creierul sa nu adoarma.
Toarna niste whiskey, niste gheata in pahare,
Niste fraieri s-au trezit din somn si vor sa ma compare,
Cu mc-ul preferat din underground-ul care,
Stiu atatia care alearga dupa bani cu disperare.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro