El Nino - Trecut, prezent si viitor (Versuri)

Versuri

El Nino - Trecut, prezent si viitor (Versuri)
El Nino - Trecut, prezent si viitor (Official Audio) - (Prod. yo Beats)

Ce mananc azi, ma intrebam si,
Ce simteam tu nu ai de unde sa stii!
Munceam ca un sclav pentru niste hartii
Prin baruri, pe-un taxi, sperand ca
Intro zi, visul se v-a implini gandaci, mizerii, droguri tari nu puteau sa ma sperie..
Eram gata sa cad dupa gratii, sa plec in vacanta El Capo del Capi
Practic ma credeam mare smecher, stiam tot cartieru' da tot eram lefter.
Am zis sa plec pe afara putin, am vorbit cu diavolul, mi-a zis ca ne stim!
I-am zis sunt crestin, dar poti sa ma s**i, am haine simple nu ma imbrac in dungi!
Star de cartier, ce filme proaste pe scandal cu girofare ros-albastre!
Vorbeam cu mama de sus, cu tata de parca tot ce-avea de spus, era gresit ; le stiam pe toate, nu
Stiam unde sunt dar ma vedeam departe!

Refren:
Nu pot sa uit prin tot ce-am trecut
Si stiu exact tot ce am de facut
Am fost, sunt si promit ca voi fi
Unul din cei ce fac poezii

Nu pot sa uit prin tot ce-am trecut
Si stiu exact tot ce am de facut
Am fost, sunt si promit ca voi fi
Unul din cei ce fac poezii

Aaaa, o ard prost, imi bat in cap cuie, si-nloc sa ma opreasca imi ridica statuie!
Stiu ca nu e momentul potrivit, dar poti sa faci si tu o m**e acum c-am reusit?!
Ce trip marfa, bat la pas tara!
Si-n fiecare saptamana schimb gara, concerte, aplauze poze-prajeala
Am monstrii in cap, ma-ntreb cum cant diseara?!
Sincer, cred ca am exagerat cu golaneala, macar nu am mancat cacat!
Partea buna, dar vad si partea proasta - au inteles gresit ce-am spus "Pe limba
noastra"
Trec de la extaz la agonie, de cand nu mai fac focul in sufragerie
Zambesc mai des, acum cateva luni -radeam cu lacrimi ca niste nebuni.
Fratele e tanc si rezista, baietii stiu ca nu plangi ca o p***a.
In prezent sunt din nou pe treaba
Nu accept o felie, vreau bucata intreaga!

Refren:
Nu pot sa uit prin tot ce-am trecut
Si stiu exact tot ce am de facut
Am fost, sunt si promit ca voi fi
Unul din cei ce fac poezii

Nu pot sa uit prin tot ce-am trecut
Si stiu exact tot ce am de facut
Am fost, sunt si promit ca voi fi
Unul din cei ce fac poezii

As vrea o familie, o nevastă calma, sa fiu langa ea inainte s-adoarma.
Un baiat care sa-mi duca numele, in locul ala unde nu apune soarele
Multi ma-ntreaba de ce nu schimb filmul
In viitor bag reluare la primul
Underground pana in panzele albe
N-ai sa ma vezi cu inele si salbe
Sigur pe scena, gata sa-mi dau suflul, sa-ti pui tu intrebarea cum dau concert dublu
Sa-ti umblu prin cap in caz ca te lasa
Voi fi langa tine sa-mi spui ce te apasa
O casa sper sa ridic
Pentru ai mei mesajul "Bine ati venit! "
Nu visez un gip, la masini de curse
Sa n-am de benzina si sa-mi caut scuze
Sanatate, tata daca ai putea sa-mi tii capul pe umeri e dorinta mea!
Muzica inainte de apus ca sigur voi mai avea ceva de spus!

Refren:
Nu pot sa uit prin tot ce-am trecut
Si stiu exact tot ce am de facut
Am fost, sunt si promit ca voi fi
Unul din cei ce fac poezii

Nu pot sa uit prin tot ce-am trecut
Si stiu exact tot ce am de facut
Am fost, sunt si promit ca voi fi
Unul din cei ce fac poezii

Trimiteți un comentariu