BLOC cu Doddy si Ela Rose - Daca tu ai pleca (Versuri)

Versuri

BLOC cu Doddy si Ela Rose - Daca tu ai pleca (Versuri)
BLOC cu Doddy si Ela Rose - Daca tu ai pleca (Official Single)

Stiu cat gresesc cand te doresc
Dar, sa speri, e un lucru firesc
Nu pot renunta

Sunt amintiri ce se hranesc
Cu lacrimi ce pe obraz se topesc
Mai caut privirea ta

Daca tu ai pleca
Noptile ar lovi in inima mea
Daca tu n-ai mai fi
Stiu, visele ar muri

Daca tu ai pleca
Noptile ar lovi in inima mea
Daca tu n-ai mai fi
Stiu, visele ar muri

Daca eu as pleca
Probabil ca as putea
Sa-mi vad de linistea mea
Departe, pe undeva

Nicio gresala de-a ta
Parca n-ar mai deranja
Telefonul n-ar suna
N-am mai vorbi de fosta

Dar nu stiu cine m-ar mai putea face pe mine
Sa cred in viitor
Cum nu stiu cine te-ar mai putea face pe tine
Sa ma stergi din telefon

Pentru ca noi suntem daca si cu parca
Ne mai clatinam prin barca
Altii merg pe ea si sparta
Nu fii panicata

Daca tu ai pleca
Noptile ar lovi in inima mea
Daca tu n-ai mai fi
Stiu, visele ar muri

Daca tu ai pleca
Noptile ar lovi in inima mea
Daca tu n-ai mai fi
Stiu, visele ar muri

Niciun restart nu ne-ar salva

Azi ne certam, dar maine ne impacam iar
Poimaine imi dau seama ca totul a fost in zadar
Si, atunci, as vrea sa ne oprim pentru o secunda macar
Sa sterg totul cu un burete si sa ne intoarcem la normal

Eu ca eu, daca as pleca
Dar hai sa pun problema asa
Cum ar mai curge viata mea
Fara tine in ea, daca tu ai pleca

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro