Zhao - Lume (Versuri)

Versuri

Zhao - Lume (Versuri)
Zhao - Lume (Single Oficial)

Intro/Refren:
As vrea sa plec, sa fug in lume,
Sa dau de oameni nu de nume.
Poate sa fulgere, sa tune,
Las visele sa ma indrume

Strofa 1:
Indiferent de nume - o apa si-un pammant,
Putem spune multe doar cu un cuvant
Dar multi nu spun nimic, doar vorbesc prea mult,
M-am inchis in mine sa nu ii mai aud!
Lume multa... Nu mai vreau aici.
Unii se comporta parca sunt inamici,
Altii imi vorbesc parca ne stim de mici,
Caut niste oameni. Daca ii vezi sa-mi zici...

Refren:
As vrea sa plec, sa fug in lume,
Sa dau de oameni nu de nume.
Poate sa fulgere, sa tune,
Las visele sa ma indrume...

Strofa 2:
Uneori gasesti totul cand totul pare pierdut
Si in orice sfarsit gasesti un nou inceput.
Sunt momente-n care nimeni nu te mai vede,
Iar in viata, in afara de viata, nu ai ce pierde...
Sunt la pamant dar inca n-am cazut,
Am crezut în mine când altii n-au crezut.
Sunt vremuri grele, incerc sa le duc.

Refren:
As vrea sa plec, sa fug in lume,
Sa dau de oameni nu de nume.
Poate sa fulgere, sa tune,
Las visele sa ma indrume...

As vrea sa plec, sa fug in lume,
Sa dau de oameni nu de nume.
Poate sa fulgere, sa tune,
Las visele sa ma indrume...

Bridge:
In lumea mea, lumea mea o ia razna...
In lumea mea, lumea mea o ia razna...
In lumea mea, lumea mea o ia razna...
In lumea mea, lumea mea o ia razna...

Refren:
As vrea sa plec, sa fug in lume,
Sa dau de oameni nu de nume.
Poate sa fulgere, sa tune,
Las visele sa ma indrume...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro