Smiley - Oarecare (Versuri)

Versuri

Smiley - Oarecare (Versuri)
Smiley - Oarecare (Videoclip Oficial HD)
Smiley - Oarecare (1 Hour Version)

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

Ma scuzati, deranjez?
Daca va enervez, nu asta intentionez.
Vreau sa v-adresez o singura-ntrebare:
Cand ati oferit fara vreun motiv o floare?

Asta-i pentru cei ce inca plang,
Asta-i pentru inimi ce se frang,
E pentru cei care dau,
Nu conteaza cat iau si nu le pasa cat strang.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

Poate-ti par impertinent,
Dar mai degraba eu ma vad perseverent
Urmandu-mi scopu' atent.
Mai am o-ntrebare pentru fiecare:
Aveti vreo asteptare atunci cand oferiti o floare?

Asta-i pentru cei ce inca plang,
Asta-i pentru inimi ce se frang,
E pentru cei care dau,
Nu conteaza cat iau si nu le pasa cat strang.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

Asta-i pentru cei ce inca plang,
Asta-i pentru inimi ce se frang,
E pentru cei care dau,
Nu conteaza cat iau si nu le pasa cat strang.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

E ziua in care
Vreau sa fiu doar un oarecare,
Sa daruiesc la intamplare,
Sa vad doar fete zambitoare
In jurul meu.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro