Nimeni Altu' - Ultimele file (Versuri)

Versuri

Nimeni Altu' - Ultimele file (Versuri)
Nimeni Altu' - Ultimele file (Official Audio)

Strofa 1:
Astea sunt pagini dintr-un jurnal, pe care il aveam cand eram pustan
Cand vecini mei dragi traiau, si ei ne imprumutau cu bani
Aveam un singur vis, bucatica mea de paradis
Si ma intrebam mereu, cat p**a mea sa mai rezist?
Cand era rau, faceam rau si totu' mergea rau
Nu stiam sa tin capu' sus cu atatea pe capu' meu
Eram un derbedeu, in primii ani vechime
Si ma gandeam mereu la multi, mai derbedei ca mine
Tu cand ziceai ca te culci eu ramaneam pana tarziu
Fumat, davat sau beat muci ma chinuiam sa mai scriu
Un cuvant, o strofa, o piesa, vorbeam pentru multi
Considerati atunci impulsionat de chef sa-i asculti
Ne criticai, dar nu ne ajuta-i cu nimic
Si poate d'asta am simtit ca am fost nascut sa reprezint
De la periferie din zona de sud se stie
Pe cei care poarta ce zic in suflet pe vesnicie

Refren:
Acestea sunt probabil, pentru tine ultimele file
Ca am trecut prin multe rele dorind sa ne fie bine
Ce simtim acum? dupa atata drum, cat dintre toate
Ca doar strada ne-a facut sa nu ne mai temem de moarte

Acestea sunt probabil, pentru tine ultimele file
Ca am trecut prin multe rele dorind sa ne fie bine
Ce simtim acum? dupa atata drum, cat dintre toate
Ca doar strada ne-a facut sa nu ne mai temem de moarte

Strofa 2:
Suntem deja prea multi nascuti sub aceias stea
Si se nasc multi ce vor avea aceias soarta ca a mea
Tu ii vei vedea prin multe locuri scari de blocuri
Consumand aceleas droguri, si alcool, in aceleas moduri
Tu nu poti intelege, nimeni nu vrea sa plece
dar toti o facem intr-o zi, nimeni nu poate stii unde
D'asta ma speria gandul, ma suparau multe
Cand toate grijile marunte incepeau sa ma inunde
Vasele de sange mai aveau putin si plezneau in cap
Cand vedeam ca venele…, eram spart de mult timp defapt
Mi-am stricat copilaria, stand pe gard cu ochii inchisi
Intr-un fals paradis mi-am ucis fiecare vis
Orice compromis facut atunci naste regrete acum e trist
Am inteles prea bine toti, atunci ce ne-au impins
Sau mai bine zis, cine a mai fost de vina
Ca ne-am scris destinul cu seringi pline cu h*****a
Acum, daca mai stii, atunci aratati dinti
Multi au renuntat sa creada ca o sa ne ierte parintii
Asa ca tu mai bine tine-ti copii departe de strada
Ca daca nu stii sa explici, nu vor putea sa inteleaga

Refren:
Acestea sunt probabil, pentru tine ultimele file
Ca am trecut prin multe rele dorind sa ne fie bine
Ce simtim acum? dupa atata drum, cat dintre toate
Ca doar strada ne-a facut sa nu ne mai temem de moarte

Acestea sunt probabil, pentru tine ultimele file
Ca am trecut prin multe rele dorind sa ne fie bine
Ce simtim acum? dupa atata drum, cat dintre toate
Ca doar strada ne-a facut sa nu ne mai temem de moarte

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro